Beoordeeld op 23 augustus 2017

Voor de 2e keer in dit hotel. Was weer prima. Kamer is niet al te ruim, maar alles is er aanwezig en schoon. Zuid-afrikaanse dame in het bijzonder maar ook alle andere medewerkers zijn allemaal zeer vriendelijk en behulpzaam. Heerlijk zwembad(-je). Fietsenhuur aanwezig voor 8 euro per dag, om heerlijk over de stadswallen van Lucca te kunnen fietsen. En op loopafstand van de binnenstad. We komen een volgende keer zeker weer.

Datum van verblijf: juli 2017
HotelSanMarcoLu, Responsabile relazioni pubbliche van Hotel San Marco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2017

Beste gast, we bedanken u zoveel voor de mooie feedback.
Zoals we in het Italiaans zeggen, "non c'è due senza tre" (alles gebeurt in drie) ... dus wachten we hier voor je derde keer!
Margherita
Afdeling Marketing en Communicatie

Beoordeeld op 15 augustus 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel was onderdeel van onze georganiseerde fietsvakantie.
Het beantwoordde perfect aan onze eisen en verwachtingen:
Rustig gelegen, op wandelafstand van het historische centrum.

De kamers waren netjes en comfortabel ingericht.
We werden heel vriendelijk onthaald en konden een verfrissende duik in het zwembad waarderen.

Ontbijt was prima. Je kon zowel binnen als buiten zitten.

Datum van verblijf: augustus 2017
HotelSanMarcoLu, Responsabile relazioni pubbliche van Hotel San Marco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2017

Beste gast, we danken u heel erg voor uw volledige en mooie beoordeling en ... we vragen ons af waarom we de vijfde ster niet hebben verdiend!
Misschien volgende keer!
Beste wensen,
Margherita
Afdeling Marketing en Communicatie

Beoordeeld op 26 juli 2017

Hotel SanMarco is echt een perfect hotel voor een paar dagen Lucca. Het centrum is op loopafstand of met een huurfiets van het hotel goed te bereiken. Kamers zijn netjes, modern en schoon en het zwembad is geweldig na een warme dag in Lucca. Ook het personeel is uitermate vriendelijk en voorkomend en spreekt goed Engels. Prima ontbijt ook. Echt een aanrader.

Datum van verblijf: juli 2017

Beste gast, we hebben uw recensie en de aanbeveling aan de andere gasten echt waarderen!
We hopen u snel weer hier te zien in Hotel San Marco,
Margherita,
Marketing en Communicatie Divisie.

Beoordeeld op 10 augustus 2016

Hotel San Marco blinkt uit door zijn inzet van het personeel. Kamer beviel ons niet en er werd meteen gezocht naar een andere optie waar we zeer tevreden over waren. Prachtig uitzicht vanaf het balkon. Zwembad is fijn na een dag in de warmte... Ontbijt prima, lekkere cappuccino. Ligging hotel is prima als uitvalsbasis naar het centrum en fiets huren bij het hotel is ideaal. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Heerlijk verblijf gehad bij San Marco.

Kamertip: Vraag een kamer in de dependance Porte di Lucca
Datum van verblijf: augustus 2016
HotelSanMarcoLu, Responsabile relazioni pubbliche van Hotel San Marco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2016

Geachte gast , wij danken u voor het feit dat bij ons gebleven en voor uw beoordeling.

Beoordeeld op 21 juni 2013

Goed 3 sterren hotel, goede receptie service met goede tips voor Lucca. Wel harde bedden. Ontbijt prima voor een 3 sterren hotel. Fietsen te huur in het hotel, let op de aangegeven prijs is per halve dag huur. prima parkeren aan de overkant van de weg tegen 0 euro. Geen restaurant, wel pizza service.

Datum van verblijf: juni 2013