“Heerlijk eten op gezellig plein”
Beoordeling van L'Angolo Tondo

L'Angolo Tondo
Geclassificeerd als nr. 122 van 698 Restaurants in Lucca
Keukens: Italiaans, Pizzeria, Café
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op het bekendste en gezelligste plein van Lucca, Piazza dell' Anfiteatro ligt dit L'Angolo Tondo, Hier meerdere keten gegeten, en het was elke keer top! Vooral de zeevruchten salade en plate zeevruchten MOET je écht proberen, het zag er niet alleen prachtig uit, ook de smaak was heerlijk. 't Was dat we naar huis gingen maar anders waren we zeker terug gekomen om dit gerecht weer te eten. Neem er nog een heerlijk wijntje bij, en het is genieten ten top!
Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2017

2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Snel en goede bediening, op een geweldig mooi gezellig plein.. Italië puur...

We hebben heerlijk gegeten, de bediening was zeer vriendelijk , ook met tekst en uitleg over de kaart .
Voor onze dochter werd automatisch een klein bordje geregeld dat zei n hapje vsn ons kon mee eten. De kelner regelde haar zelfs de WiFi code AnTo2016* zodat ze eventjes wat spelletjes kon doen..

Voor ons een positieve algehele sfeer

Wij komen zeker terug..

Datum van bezoek: augustus 2017
26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden vriendelijk verwelkomd op het terras van dit restaurant op het Piazza Anfiteatro. De attente serveerster was de perfecte gastvrouw voor een avondje uit. Als voorgerecht namen we meloen met prosciutto en diverse bruschetta.
De hoofdgerechten inktvis en biefstuk met truffel waren prima klaargemaakt. Na de nagerechten en de espresso kregen we nog een limoncello van de zaak en namen met een voldaan gevoel afscheid.

Datum van bezoek: juli 2017
13 juli 2016 beoordeeld

kwamen op het mooie plein "Piazza Anfiteatro" voor een aperitief in bar pane e vino. Daar hebben ze lekkere cocktails en het terras ligt nog in de avondzon.
Aan de overkant ligt tratoria/pizzeria L'Angolo Tondo. Het gaat om een typisch toeristisch Italiaans restaurant, maar het heeft een goede kaart en prima pizza's. De bediening was zeer vriendelijk en snel. De prijs/kwaliteit is perfect. De sfeer en het uitzicht zijn uniek en gratis

Datum van bezoek: juli 2016
9 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Gestruind naar een leuke gelegenheid. Op het mooie plein plekje gevonden.
We werden vriendelijk ontvangen, maar het ging al mis bij het opnemen van het eerste drankje.
Het eten was meer dan nodig gezout. Erg jammer, want de gerechten op de kaart deden het beste vermoeden.
Ook de glazen werden minimaal gevuld, en dat is geen Nederlandse opmerking.

Datum van bezoek: augustus 2015

Reizigers die L'Angolo Tondo bekeken, bekeken ook

Lucca, Provincie Lucca

In L'Angolo Tondo geweest? Deel je ervaringen!