“Eigenlijk gewoon waardeloos”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
7 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Door TA hiernaar toe gegaan maar eigenlijk werkelijk waardeloos. Ijs in Nederland is beter. Gisteren in SAN Gimignano geweest. Dat was vele malen beter.

Datum van bezoek: oktober 2017
Luca D, Responsabile relazioni pubbliche van Gelateria Anfiteatro Lucca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2017

Dear rvdijck,
we are very disappointed for this review. We find it unjust and undeserved. We can accept criticisms and suggestions to improve our activity but we can't accept unfair offenses. Many others have come to us and have enjoyed our ice cream, because we work with great commitment and passion, not just to sell some more ice cream.
You can think whatever you want but you can't insult people who work hard every day to do something good. At least have the courage to sign with you real name and not with a pseudonym. Otherwise, we will think that this review is a fake one.

Caro rvdijck,
siamo molto dispiaciuti per questa sua recensione. La riteniamo ingiusta e immeritata. Possiamo accettare le critiche e i suggerimenti per migliorare ma non possiamo accettare le offese gratuite. Molti altri sono venuti da noi e hanno apprezzato il nostro gelato, perchè qui lavoriamo con grande impegno e passione, non solo per vendere qualche gelato in più. Lei è padrone di pensarla come vuole ma non può permettersi di offendere persone che lavorano duramente tutti i giorni per fare qualcosa di buono. E se deve farlo, almeno abbia il coraggio di firmarsi con il suo vero nome e non con uno pseudonimo. Altrimenti non potremmo che pensare che questa recensione sia una fake.

24 augustus 2017 beoordeeld

fantastich ijs, leuke beleving. ijsmaker staat in keukentje ernaast (laboratoria) zelf het jis te maken. het smaakt heerlijk

23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op het plein van het oude Amfitheater zit deze kleine gelateria met dagelijks zelf gemaakt ijs. Echt een bezoekje waard! Heerlijk Italiaans ijs wat je zelfs in een hoorntje gemaakt met chocola kunt krijgen. Voor ons handiger in een bakje met het warme weer. Ook apartere smaken zoals peer en watermeloen zijn heerlijk.

11 augustus 2017 beoordeeld

Blij dat we uit zoveel gelateria's deze hebben uitgekozen. Crema..heerlijk! Citroen, best lastig om echt lekker te krijgen: fantastisch! Wat mij betreft aanbeveling meer dan waard.

6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker ijs. Je proeft dat het ijs met vers fruit gemaakt wordt. Super lekker en verfrissend op een warme dag.

Reizigers die Gelateria Anfiteatro Lucca bekeken, bekeken ook

Lucca, Provincie Lucca

In Gelateria Anfiteatro Lucca geweest? Deel je ervaringen!