“heerlijk”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
24 augustus 2017 beoordeeld

fantastich ijs, leuke beleving. ijsmaker staat in keukentje ernaast (laboratoria) zelf het jis te maken. het smaakt heerlijk

23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op het plein van het oude Amfitheater zit deze kleine gelateria met dagelijks zelf gemaakt ijs. Echt een bezoekje waard! Heerlijk Italiaans ijs wat je zelfs in een hoorntje gemaakt met chocola kunt krijgen. Voor ons handiger in een bakje met het warme weer. Ook apartere smaken zoals peer en watermeloen zijn heerlijk.

11 augustus 2017 beoordeeld

Blij dat we uit zoveel gelateria's deze hebben uitgekozen. Crema..heerlijk! Citroen, best lastig om echt lekker te krijgen: fantastisch! Wat mij betreft aanbeveling meer dan waard.

6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker ijs. Je proeft dat het ijs met vers fruit gemaakt wordt. Super lekker en verfrissend op een warme dag.

27 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke smaken. Het bijzondere peren ijs moet je proberen. De prijs is prima. Jammer dat er maar 5 stoelen zijn.

Datum van bezoek: oktober 2016

Reizigers die Gelateria Anfiteatro Lucca bekeken, bekeken ook

Lucca, Provincie Lucca

In Gelateria Anfiteatro Lucca geweest? Deel je ervaringen!