“Geen goede prijs/kwaliteit verhouding ”
Beoordeling van Da Nonna Clara

Da Nonna Clara
Geclassificeerd als nr. 127 van 702 Restaurants in Lucca
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
29 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We moesten snel iets eten, want onze parkeertijd was voorbij en de restaurants die onze voorkeur hadden zaten vol. Na even zoeken kwamen we hier terecht. Er was meteen plaats. Het eten kwam gelukkig ook snel. Normaal gesproken minder fijn, maar nu kwam dit goed uit voor ons. Snelheid is te vergelijken met de Mcdonalds. We hadden tortelloni Nonna Clara besteld. Maar toen het geserveerd werd, bleek het een erg kleine portie te zijn. Ongeveer 4 a 5 stukjes?! Het was ongeveer een tapas portie, maar dan op een normaal bord geserveerd. Voor de prijs die ze ervoor vroegen veel te weinig! De smaak was gelukkig wel oké. Maar we hadden nog behoorlijk honger, dus maar naar de Mcdonalds gegaan. Voor ons niet meer dit restaurant. Gemiste kans helaas, want als de porties een stuk groter waren, was het een prima restaurant.

Datum van bezoek: juli 2018

18 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was ok, maar mocht iets warmer zijn.
De jongeman die opdiende was zeer vriendelijk, de dame en oudere heer waren onvriendelijk en leken tegen hun zin te werken.

Datum van bezoek: juni 2018
9 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima pizza's gegeten. Voorgerechten schotel met lokale kazen en schotel met vleeswaren en bruschette.Je krijgt waar voor je geld. Vlotte bediening, adequaat en correct.

Datum van bezoek: oktober 2017
17 juni 2017 beoordeeld

Lekkere bacala gegeten voor een spotprijs, zeker een bezoek waard! Zeer vriendelijke en attente bediening!

Datum van bezoek: juni 2017
29 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het staat niet meer overal op de kaart, maar hier wel: bistecca Fiorentina. Het is de man gelukt om het op te eten: 750 gram met bot! De vrouw heeft Saltimbocca gegeten, prima klaargemaakt! Snelle bediening, best drukke zaak, gelegen aan een plein,midden in het historisch centrum van Lucca. Voor een italiaans restaurant erg druk gedecoreerd. Herentoilet was defect, damestoilet was tevens een gehandicaptentoilet, dat niet doorspoelde. Geen handdoekjes of papier om je handen na het wassen te drogen. Gelukkig was het eten gewoon goed.

Datum van bezoek: juni 2016

Reizigers die Da Nonna Clara bekeken, bekeken ook

In Da Nonna Clara geweest? Deel je ervaringen!