Beoordeeld op 16 april 2017 via mobiele applicatie

Afgelopen week 1 nacht in het hotel geweest. Op zich mooie villa maar erg veel achterstallig onderhoud. Beetje jaren zestig. Hotel heeft wrongel veel onderhoud nodig. Zwembad was leeg wat erg vervelend was bij 24 graden. Tuin ook matig onderhouden. Eenzijdig veel betere hotels bv Albergo villa marta!!

Datum van verblijf: april 2017
Reistype: Reisde voor zaken
principessalucca, Direttore van Villa La Principessa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 april 2017

Dear Mr Pieter
thank you for your review

We are really sorry if the hotel wasn't of your satisfaction we hope you will come back and try all our services

Kind regards

Beoordeeld op 9 oktober 2016

Prachtig domein, uitstekende service, mooie kamer met dito uitzicht op de tuin en zwembad. Restaurant was zeer goed.Goede ligging op 4 km van Lucca. De nabijheid
van Pisa, Firenze en andere plaatsen is een aangename bijkomstigheid.
Aan elke vraag van onzentwege werd onmiddellijk gevolg gegeven.
Een echte aanrader.

Datum van verblijf: september 2016
principessalucca, Direttore van Villa La Principessa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2016

Dear ludwigvandaele,

thank you very much for your positive comment about your stay at Villa La Principessa !

We would be very pleased to welcoming you again during your next visit in Lucca
Warm regards

Beoordeeld op 2 augustus 2016 via mobiele applicatie

Hotel in villa in groot domein buiten de stad met zwembad en ruime kamers. Is wel aan een opfrisbeurt toe. Tuin is zeer aangenaam maar zou eveneens moeten aangepakt worden. Al bij al ademt alles wel een rijkelijke sfeer en een rijk verleden uit. Parking helemaal achteraan is in orde. Personeel en ontbijt buiten op het terras zijn correct.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 10 mei 2016

Een sfeervol, stijlvol en gastvrij hotel. Historisch met een monumentale stijl: Een palazzo met een mooie tuin in een parkachtige omgeving. Parkeren op eigen terrein. Vriendelijk en behulpzaam personeel. We hebben echt genoten van de kamer, maar ook van het diner.

Datum van verblijf: mei 2016
principessalucca, Direttore van Villa La Principessa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 mei 2016

Dear Luck C ,
Our staff is very happy you found his work friendly and helpful
We would be very pleased to welcome you again during your next visit in Lucca
Warm regards

Beoordeeld op 8 mei 2016 via mobiele applicatie

Rond Lucca op zoek naar hotels kwamen we bij Villa La Principessa uit. Zo'n authentieke villa leek ons best leuk, rustig, net buiten het centrum. De foto's waren veelbelovend.

De setting is leuk, mooie lange oprit, achterliggend van de hoofdbaan gelegen, vlotte correcte ontvangst.
De kamer vonden we iets minder en vrij basic. Qua hygiëne kon het ook beter, meer specifiek de badkamer.
Het hotel kan eens een opknapbeurt gebruiken. Precies of de tijd heeft daar 20 jaar stilgestaan.
Het zwembad lag in de achtertuin en was OK.
Ontbijt was geen hoogvlieger.
We hebben geen gebruik gemaakt van het restaurant.

Kortom, niet slecht, maar geen hoogvlieger.

Datum van verblijf: september 2015