Beoordeeld op 13 september 2017

een goed gelegen proper hotel,met leuk ontbijt en vriendelijk personeel,niet ver van de leuke stad Lucca af.de kamer was in orde maar een toch niet zo een goede matras.
veel mogelijk om je auto te parkeren!

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 8 september 2017

Hotel beschikt over alle nodige faciliteiten met een ruime nette kamer en badkamer.
Je kan in het hotel gratis fietsen huren moet je zeker doen! De stad ligt zo ongeveer een 10 a 15 minuten fietsen van het hotel.

Ontbijt is oke, maar zeker niet TOP.
Ook hier weer bijna geen keuze van brood en wat je neemt voelt redelijk oud (JAMMER).

Mochten we Lucca nog een keer bezoeken zullen we toch een ander hotel proberen.

Beoordeeld op 17 augustus 2017 via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij het inpandige restaurant La Perla, geweldige gerechten van Italiaanse bodem en top service en gastvrijheid. Wij hebben er genoten met onze kinderen. Alles is netjes verzorgt zoals het hoort in een 4sterren hotel. Zeker een tip om ook "los" te gaan uiteten als je bij Lucca bent.

Beoordeeld op 7 augustus 2017

Eurostars hotel Lucca. Wij verbleven hier 2 nachten. Goede ontvangst aardige kamer, kleine minibar, geen kluis, geen koffiezetter, goed internet. Airco is aanwezig maar koelt niet. Het is erg warm in de kamer. Vreemde behandeling bij airco klacht. De receptioniste richt zich tot andere gast terwijl ze met mij in gesprek is. Buiten is het erg warm. Het hotel kan de warmte niet aan en dat zou je wel mogen verwachten van een 4 sterren hotel. Kamer ruilen heeft nauwelijks zin.
1 stoel voor 2 personen. Goede douche. Pas erg op bij de wasbak omdat het water tegen je aanspuit bij het openen van de kraan. Ontbijt: slechte koffie, terwijl de Italianen dat zo goed kunnen zetten. Route naar de stad 15 minuten langs een aardige straat met restaurants en enkele winkels. Grote supermarkt vlakbij. Omdat we dit hotel speciaal voor wat luxe hadden gekozen, viel het door de airco problematiek wel erg tegen.

Kamertip: een kamer met airco die werkt
Beoordeeld op 1 december 2016

Het hotel zit prima aan de snelweg, echter is de gele M toch wel wat heftig als je je gordijnen open doet, het raam kon ik niet openzetten door de frituurlucht.. helaas dit hotel voor mij niet meer. kwaliteit liet te wensen over.

Datum van verblijf: juni 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken