Beoordeeld op 26 mei 2018 via mobiele applicatie

Hier gelogeerd tijdens de Mille Miglia. Het hotel licht op 10 autominuten van het centrum. De suites zijn zeer ruim en comfortabel. Vriendelijk personeel. Goede plek om te logeren tijdens een bezoek aan Lucca. Het ontbijt is ruim. Persoonlijk vind ik de zitjes gericht op het grote tv-scherm wat ongezellig. Zou hier zeker terugkomen.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 22 oktober 2016 via mobiele applicatie

Een kamer voor ons 3 en. Dikke prima. Groot en netjes. Badkamer ook netjes.
3e bed een gewoon bed, niet een ff snel bijgezet opklapbed.

Ontbijten in de kelder. Prima buffet. Veel keuze en rekeninghoudend met gluten allergieen etc.
Koffie uit de automaat was niet lekker. Maar gelukkig kon je ook een kopje vers gezette koffie krijgen.

Wij hebben s'avonds in het restaurant gegeten. Erg lekker. En super leuke bediening. Vrolijk en attent.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 7 oktober 2016

Grote verzorgde kamers met veel komfort en een vriendelijke receptie. Zeer rustig . Het ontbijt is goed maar als je een goede cappuccino wil moet je deze vragen . De ligging is eerder een nadeel want je bent genoodzaakt om de auto te nemen om in Lucca stad te geraken. Voor een kort verblijf en indien je met de auto bent zeker aan te raden. In Lucca centrum kan je op meerdere plaatsen lekker eten en dit voor aanvaardbare prijzen. Voor de Vespafanaten een tip: op 15 km ligt het Vespamuseum in Pontederra. Absoluut top!!!

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 15 september 2016 via mobiele applicatie

Een weekje vakantie in dit hotel, mooie en schone kamers maar jammer dat er geen zwembad is. Goed eten en ruim ontbijt.
Vriendelijke service. Zeker weer bezoek aan dit hotel als we in de buurt zijn.
Kindvriendelijk? Kan beter.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 10 september 2016

Prima hotel aan de rand van Lucca. Ideaal voor een bezoek aan Lucca en Pisa. Niet geschikt voor meerdere nachten om Toscana te verkennen wegens te verre verplaatsingen. Kamers zijn ruim en netjes. Restaurant is in de kelder van het hotel en heel druk met reisbussen. Kan niet snel genoeg gaan. Drie-gangen menu wordt op een half uur afgewerkt. Heel druk bij het ontbijtbuffet.

Kamertip: Alle kamers zijn goed gelegen
Datum van verblijf: augustus 2016