“Niet spectaculair”

75,53 US$*
Vanaf
Privétour: Historisch Lucca op de fiets
3 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De tuin word goed onderhouden en is mooi; groot is het niet. Het paleis wat wij als bezoekers kunnen zien erg klein. Tevens dien je wel entree te betalen, voor iets wat niet al te spectaculair is.

25 juli 2016 beoordeeld

We hebben enkel de tuinen gedaan, maar deze zijn heel mooi met mooie standbeelden en met echt een geweldige sfeer. We hebben er dan ook lang in vertroefd, tesamen met onze hond, en echt genoten gewoon van daar te zijn.

25 juli 2016 beoordeeld

Na het paleis Manzi gezien te hebben valt dit zwaar tegen. De prijs €6,50 staat niet in verhouding met het deel dat is open gesteld. De tuin is wel mooi maar het paleis zelf is wel mooi maar erg weinig kamers die betreedbaar zijn. Een prijscorrectie zou op zijn plaats zijn.

24 juli 2016 beoordeeld

Mooi palazzo hartje Lucca. Beetje moeilijk te vinden en zoals overal in de wereld wordt je nog wel een de verkeerde kant opgestuurd. Keuze bij de ingang om alleen de tuin of tuin en palazzo te bezoeken . Wij doen het laatste. Het huis is een bezoek zeker waard en je kunt je een beetje voorstellen hoe het leven in die periode is geweest (gebouw +/- 1700). Fraaie trap aan buitenkant en plafonds en wanden hebben mooie muurschilderingen. De tuin staat vol met barokbeelden van goden en godinnen uit de Romeinse mythologie.Tuin is ook vanaf de stadsmuur te zien.

Bekijk meer beoordelingen
18 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Met het adres op zak naar Palazzo Pfanner. Wij kwamen via het stadspaleis binnen. Later bleek dat je ook via de tuin (aan de kant van de stadsmuur) naar binnen kunt. Vooral de tuin is mooi en verrassend groot als je je bedenkt dat deze midden in het drukke ommuurde Lucca ligt.
A portrait of a lady is hier opgenomen.
Wij waren met kleine kinderen. De volgende keer nemen we wat broodjes, van de bakkers die overal in Lucca zijn, mee en gaan hier in rust picknicken in de schaduw van een van de bomen.
Een klein deel van het paleis is open voor publiek. Leuk om even doorheen te lopen.
Entree valt mee, 6,- per volwassen. Kinderen tot 12 gratis.
Weinig toeristen. Een aanrader!

Reizigers die Palazzo Pfanner bekeken, bekeken ook

In Palazzo Pfanner geweest? Deel je ervaringen!