“Italiaans op z'n best”

Geclassificeerd als nr. 76 van 691 Restaurants in Lucca
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
23 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geen probleem met het omwisselen van de wijn!
Flotte en vriendelijke bediening.
Heerlijk Italiaans menu in een sfeervolle binnentuin. €86,- voor een compleet diner met wijn is zoals het hoort. Complimenten!!

Datum van bezoek: juli 2018

5 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten in de mooie binnentuin!
Vriendelijke bediening en de semifreddo met gebrande hazelnoten was absoluut goddelijk.
Hier gaan we nog een keer eten.

Datum van bezoek: juni 2017
8 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij een bezoek aan de gezellige plaats Lucca geluncht bij Ammodonostro. Niet op een terras buiten aan de straatzijde, maar in de heerlijk koele binnentuin. Genoten van een heerlijke pasta pesto en een carpaccio met salade, olie en parmezaanse kaas. Italiaans broodje erbij en een wit wijntje en onze dag kon niet meer stuk. Normale prijzen ipv die op de toeristische pleinen.

Datum van bezoek: juli 2016
29 mei 2016 beoordeeld

Dit is een restaurant waar we al enkele jaren steeds naar terug gaan als we in Lucca zijn. Heeft een vaste plek in onze Top10 veroverd. Het is de combinatie van lekker eten, de prettige bediening en de sfeer. Een beetje buiten de toeristische drukte kan je genieten van heerlijke Toscaanse gerechten. Vooral fijn als dat kan in de sfeervolle tuin achter het restaurant. Kok Francesco weet van wanten. Dit keer koos ik voor een Antipasto Toscano, als hoofdgerecht (secondo) voor een prima bereide Tagliata di manzo (rundvlees) bestrooid met pistachenoten. UItstekend glaasje wijn erbij. Genoten!

Datum van bezoek: mei 2016
13 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere pasta in een gezellig tuin. Heel mooie prijzen en vlotte bediening. Geschikt voor zowel uitgebreide maaltijd als snelle hap.

Datum van bezoek: mei 2016

Reizigers die Ammodonostro bekeken, bekeken ook

In Ammodonostro geweest? Deel je ervaringen!