“Glutenvrij”

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
17 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Volgens het menu-bord buiten enkel glutenvrij biscuits, meer zag ik er niet opstaan helaas. Dus maar doorgelopen

Datum van bezoek: augustus 2018

26 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is geen sjiek restaurant maar een leuke pizzeria/eettentje met een aantal grote lange houten tafels en wat kleinere tafels. Een terrasje aan de voorkant op een plein en een aardige binnentuin. Er is genoeg variatie aan pizza's met zelfs aandacht voor verschillende diëten bv glutenvrij. Er zijn kleinere en grote varianten pizza's. Een grote kun je delen want die neemt de halve tafel in beslag. Lekkere knapperige dunne bodem vanuit de houtoven bereid. Goeie ingrediënten: bv porcini is ook echt lekkere porcini. Verder genoeg drankjes op de kaart waarbij je bv bij de wijn kan variëren van een simpel huiswijntje tot wijn met wat meer karakter. Ze vragen bij de start of je bestek wilt of de voorgesneden pizza's met de hand wilt eten. Bediening is verder vriendelijk en eten komt relatief snel uit de keuken. Kan me wel voorstellen dat het op bv een zaterdag een beetje een gekkenhuis kan zijn....veel jongeren, gezinnen aan lange tafels en ook nog mensen die komen afhalen....overzicht bewaren zal ze dan lastiger vallen. Maar je betaalt ook niet veel, denk aan ongeveer 12 euro voor een grote pizza.

Enige dingetje wat ik minder handig vond is dat we in de middag bij het reserveren een kortingsbon hadden gekregen voor 10% korting. In de avond gaven we deze bonnen af maar deze golden volgens hun niet...dat was alleen voor de lunch bedoelt. Dat stond echter nergens op die bon wat ze oom toegaven maar toch was het zo. Niet echt een klantvriendelijk actie maar dat lijkt me meer een marketingfoutje.

Datum van bezoek: juni 2016
Samuele P, Direttore van Mara Meo San Francesco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juli 2016

Thanks for the feedback. We are glad that you have enjoyed the location and the hight quality of food. Its review is very useful to improve the service , infact we are already supplying to solve this gap . Thanks again for your comments , greetings Mara Meo

18 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Als lunch hadden wij het toeristen menu voor 15 euro genomen. Omdat we pas na 2 uur aankwamen was de keuze zeer beperkt. De gerechten zijn OK, de wijn matig en het pizza brood heerlijk. De bediening spreekt slecht Engels waardoor het niet allemaal vlekkeloos liep en zij ons de verkeerde gerechten hadden gebracht ter vervanging van de gerechten die ze niet meer hadden. Uiteindelijk is alles goed gekomen.
Dus als je goedkoop en goed wil lunchen dan is dit een prima lokatie, gezellige binnenplaats en goede prijs - kwaliteit verhouding.

Datum van bezoek: juni 2016
1 juni 2016 beoordeeld

Op onze eerste dag in Lucca gaan we altijd een pizza eten bij Mara Meo. Ook op onze laatste dag zijn we hier te vinden. En af n toe tussendoor als we geen zin hebben om eten klaar te maken.

Datum van bezoek: mei 2016
30 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen september gegeten bij Mara Meo. Zonder tripadvisor hadden we het niet eens gevonden. Maar wat een leuk restaurant! Het heeft een grote binnenplaats waar we heerlijk pizza hebben gegeten en wijn hebben gedronken. De sfeer was heel erg ontspannen en Italiaans en de rekening na afloop was ook nog eens een enorme meevaller! Zeker aan te raden als je in Lucca bent!

Datum van bezoek: september 2015

Reizigers die Mara Meo San Francesco bekeken, bekeken ook

Lucca, Provincie Lucca

Lucca, Provincie Lucca

In Mara Meo San Francesco geweest? Deel je ervaringen!