“Uitstekend restaurant”

Keukens: Italiaans, Soepen
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen
6 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Arriveerde laat in Lucca. Helaas geen plek meer buiten maar kregen een tafeltje binnen aangewezen. Leuk pittoresk decor en heerlijk eten voor een schappelijke prijs. Porties ruim en een erg vriendelijke bediening

Datum van bezoek: september 2018

7 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze vakantie heerlijk gegeten bij deze traditionele Italiaanse Trattoria! Bediening en eten gewoon top!

Datum van bezoek: augustus 2018
29 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk geluncht bij Gigi. Het ligt aan een rustig pleintje waar veel Italianen komen eten.

We kwamen vlak voor 12 uur en konden daardoor een plek op het terras uit kiezen.
Als je later komt kun je beter reserveren.
De gerechten waren heerlijk en fair geprijsd. De Tiramigigi is een aanrader

29 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is gewoon zoals Italiaans eten is bedoeld. Rustige plek. Bediening met aandacht. Eten was heerlijk. Geen poespas. Voor buiten moet je vaak reserveren, wij zaten binnen, dat was ook helemaal prima. Ik zou het iedereen in Lucca aanraden hier een hapje te eten!

9 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voldoende keus, heerlijk gegeten. Populair vanwege kwaliteit eten en gezellige inrichting met overdekte buiten tafels. Zeker een aanrader.

Reizigers die Gigi Trattoria bekeken, bekeken ook

Lucca, Provincie Lucca

In Gigi Trattoria geweest? Deel je ervaringen!