“Mooie zaak”

di 18/6
20:00
Geclassificeerd als nr. 8 van 698 Restaurants in Lucca
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch, Speciale gelegenheden
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Diner, Reserveringen
3 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je verwacht het niet als je voor het pand staat. Als je met de trap naar beneden gaat, sta je bij de entree. We hebben in de zgn kelder geluncht. Mooie, rustige aankleding. Als voorgerecht steak tartaar en pastasoort wat lijkt op gnocchi. Tartaar was erg lekker! Je krijgt er brood, olijfolie bij. Hoofdgerecht zwarte tagliatelle en risotto. Vriendelijke bediening (Engelssprekend), lekker eten, rustige ambiance, ondanks dat we tussen andere toeristen zaten.

Datum van bezoek: oktober 2018
cantinebernardini, Direttore van Cantine Bernardini, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2018

27 september 2018 beoordeeld

Het hotel, waar we logeerden, had ons dit restaurant aanbevolen. Er was, voor onze groep van tien, een tafel gedekt in de 'historische' kelder, waar het, in het warme weer, aangenaam toeven was. We namen de menusuggestie, die de eigenaar ons voorstelde, en waren zeer tevreden. Bediening was attent, eten naar wens, correcte prijs/kwaliteitverhouding.

Datum van bezoek: september 2018
cantinebernardini, Direttore van Cantine Bernardini, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 september 2018

Thank You!

9 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk geluncht bij dit restaurant. Plekje buiten waar we de Farro-salade en de Chicken stew op hebben. Erg smaakvol en je proeft het gebruik van verse producten. Even een kijkje binnen genomen, waar het erg gezellig en sfeervol uit ziet. Het ademt Toscane.
Bijzonder vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: september 2018
cantinebernardini, Direttore van Cantine Bernardini, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2018

5 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Natuurlijk mag je niet vergeten te reserveren voor dinner buiten op hun terras. Het is altijd volgeboekt. Glas lekkere Prosecco, hele goede pasta, verse vis en zalige tiramisu. Wijn is top en niet duur. Echt één van de beste adresjes in Lucca.

Datum van bezoek: september 2018
cantinebernardini, Direttore van Cantine Bernardini, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2018

Alessandro e Francesco

31 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

2 x gegeten, de eigenaar herkende ons gelijk en eigenlijk was het vol maar hij ging dat voor ons oplossen “ the italian way” .
Plantenbakken werden verschoven en een extra tafel neergezet!
En dat eten.... verrukkelijk , super vers .
Ravioli en daarna de kabeljauw voor mij, met verse kappers en olijven , te lekker!
De biefstuk was om te zuigen !
En een geweldige wijn erbij.
Genieten!

Datum van bezoek: augustus 2018
cantinebernardini, Direttore van Cantine Bernardini, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2018

Thank You!!!
Ciao
Alessandro e Francesco

Reizigers die Cantine Bernardini bekeken, bekeken ook

In Cantine Bernardini geweest? Deel je ervaringen!