“In het centrum, niet toeristisch”
Beoordeling van Ristorante all'olivo

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
9 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen er omdat we een bordje zagen in een zeer toeristisch gedeelte maar 3 straten verder kwamen we dit restaurant tegen. Eigenlijk klopt hier alles. Goede service, verrassend eten, prima terras en tegen een ok prijs

Datum van bezoek: september 2018

8 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier hebben we twee keer gegeten. All twee de keren was het vol dus op tijd komen is raadzaam. Overigens is men ook zeer inventief een extra tafeltje wordt zo erbij gedekt. Hoppa weer een gewaardeerde klant. Het is natuurlijk toeristisch maar qua gerechten was het prima. De sfeer was ook wel authentiek en het ligt buiten de drukte. De bediening soms chaotisch maar men heeft het toch in de hand. Door de drukte was de bediening gehaast en soms werd er wel wat vergeten maar ach dat hoort erbij. Kortom voor de toerist een van de betere restaurants.

Datum van bezoek: september 2018
1 september 2018 beoordeeld

We hadden het vleesmenu van de kaart. Dit was echt heel lekker. Hier zouden we zeker voor terug gaan. Ik Vond het personeel iets minder. Ze liepen opdringerig rond en er kon niet eens een lach vanaf. Er was een mannelijke ober die zeer vriendelijk was.

15 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend Italiaans restaurant. Prima warme zee vruchten salade en visschotel .
Mooi opgemaakt en vriendelijke bediening

15 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, vis al vooraf en als hoofdmaaltijd! Opmaak is fantastisch! Volgend jaar komen we hier weer terug!

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Ristorante all'olivo bekeken, bekeken ook

In Ristorante all'olivo geweest? Deel je ervaringen!