“Lunch in Lucca”
Beoordeling van Osteria Parlascio

Osteria Parlascio
Geclassificeerd als nr. 82 van 692 Restaurants in Lucca
29 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als lunch een spaghetti met zeevruchten gegeten, was erg lekker!! Prijs kwaliteit is prima! Mijn vriend had een ravioli gevuld met truffel en porcini funghi en was daar ook erg over te spreken!

15 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We stonden rond etenstijd op Piazza Anfiteatro en hadden geen zin om de stad door te slenteren op zoek naar een goed restaurant. Dit restaurant stond als beste in de buurt. Helaas had het niet de kwaliteit die wij gewend waren (en deze is niet heel bijzonder). We vroegen of alle gerechten tegelijk konden worden uitgeserveerd. In theorie blijkbaar wel, in de praktijk dus niet. Het eten zelf was niet bijzonder. Het vlees was prima, de saus erg melig. Spaghetti was niet gaar (leek op al dente maar was het niet). De pizza fantasieloos.
Voor ongeveer 20 euro p.p. niet bijzonder. Volgende keer toch maar slenteren naar een beter restaurant.

6 augustus 2018 beoordeeld

Heerlijk geluncht (door 'n tip van Yoko, werkzaam in nabij gelegen winkel). Was zeker de moeite waard. Hier prima Italiaans eten, tussen de vele toeristische restaurants gelegen aan het fraaie amfitheaterplein.

1 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op het amfitheater plein zit dit restaurant. De kaart is gevarieerd, Italiaans en steaks. De prijs is prima gezien de locatie. De porties waren voor ons echt te groot, dat vond ik jammer. Aardige bediening.

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten voor een "goede" prijs op een toplocatie aan het plein. Het personeel was erg vriendelijk en spraken ook goed Engels.

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Osteria Parlascio bekeken, bekeken ook

Lucca, Provincie Lucca

In Osteria Parlascio geweest? Deel je ervaringen!