Beoordeeld op 25 augustus 2018

Zeer klantvriendelijk. Goede bedden. Handige familiekamer met 2 slaapkamers. Douche beetje klein maar te doen. Mooi zwembad. Grote gratis parkeerplaats. Mooie hotel en prachtige oprijlaan. Je bent snel in Lucca en Pisa en weer op doorreis/snelweg.
Heerlijk ontbijt. Aanrader!

Kamertip: bijgebouw met de familiekamers ook prima! Let op geen lift.
Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 11 augustus 2018 via mobiele applicatie

Samen verbleven in Villa Cheli. Zeer vriendelijk personeel, denken mee met ideetjes voor de omgeving. Voor de kids: goede WiFi op de kamer . Zwembad met fantastisch uitzicht en slechts paar minuten van het drukke centrum. Aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 6 juli 2018

Wij hebben een prettig verblijf gehad bij Villa Cheli. De ontvangst was buitengewoon vriendelijk, de receptioniste is zo vriendelijk gebleven gedurende ons hele verblijf. De villa is prachtig, eveneens mooi gelegen. Ook met de kamer waren we blij verrast. Ruim en smaakvol ingericht. Helaas kon er geen raam worden geopend (enkel in de deur zat een raam), maar het gedeelde terrasje voor onze en de naastgelegen kamer maakte dat meer dan goed. Ook het zwembad was erg mooi en ruim, met meer dan genoeg bedjes en stoelen.
Het hotel ligt mooi tussen Lucca en Pisa, en al is de weg te druk om per fiets de steden te bezoeken: Deze landelijke ligging is heerlijk.
Ook zijn er enkele tips:
- Er moet worden betaald voor het gebruik van een zwembadhanddoek, evenals voor Italiaanse koffie bij het ontbijt. Voor een hotel in deze prijsklasse vind ik dat dit in de service inbegrepen hoort te zijn.
- De airco op de kamer werkt matig, waardoor het 's nachts beperkt afkoelt.
- De gastheer/ober van het restaurant was erg gehaast, bot en zelfs arrogant. Een vreemd contrast met de uiterst vriendelijke receptie!

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 3 juli 2018 via mobiele applicatie

Villa chelli is een heerlijke locatie, vlakbij het pitttoreske Lucca.
Gastvrij en vriendelijk personeel, heerlijk zwembad, goed ontbijt, en een prima deluxe kamer uitzicht op de oprijlaan. We hebben hier een week vertoefd, en de locatie gebruikt als uitvalsbasis voor bezoekjes aan lucca en onze Mountainebiketochten. Ook het eten s avonds is prima, maar er zijn zoveel mogelijkheden qua restaurants in de omgeving die we hier maar een paar keer gebruik van hebben gemaakt. Grote wens van villa chilla is om in de toekomst te kunnen gaan voor vier sterren. Wat ons betreft is dat helemaal in orde!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 28 september 2017

Prachtige villa met oprijlaan tussen cipressen, zwembad, ontbijt en restaurant. Met mooi weer lekker buiten eten. Zorg wel voor een wat grotere kamer met uitzicht, wij hadden een goede kamer maar boven op zolder, waar we alleen dakramen hadden.
8 minuten (met de auto) vanaf centrum Lucca.

Kamertip: Zorg wel voor een wat grotere kamer met uitzicht, wij hadden een goede kamer maar boven op zolder, waar we alleen dakramen hadden.
Datum van verblijf: september 2017