Beoordeeld op 17 januari 2017 via mobiele applicatie

Mooi hotel met een zeer goede ligging.
De zwembad en rustige omgeving is zeker een pluspunt. Het ontbijt is gevarieerd en het avond restaurant is ook lekker.
Personeel niet echt vriendelijk maar te doen.
Alles was proper.
Zonder eigen auto niet gemakkelijk bereikbaar

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 1 november 2016

Rustig gelegen hotel met goede keuken.Ontbijt en diner zijn goed verzorgd. Kamer was ruim met schitterend uitzicht. Op 10 minuten rijden met auto naar de stad Lucca. Personeel kan wisselend zijn qua stemming.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 29 september 2016 via mobiele applicatie

Als je op zoek bent naar een rustig gelegen hotel, maar toch dicht bij Lucca wilt zitten? Zoek dan niet verder, maar boek! Wij hebben ontzettend genoten van de 2 nachten die we hier verbleven. Rust, ruimte en prachtige kamers. Heerlijk zwembad (eind september wel wat koud), typisch Italiaans hotel (Villa), goed ontbijt en vooral een prachtige locatie met indrukwekkende oprijlaan. Prijs/kwaliteit prima in verhouding.

Beoordeeld op 16 september 2016 via mobiele applicatie

Mooie plek om te zitten, tussen Lucca en Pisa in. Redelijk dichtbij de hoofdweg, maar daar merk je weinig van. Goede kamer, nr 157, in een rustig hoekje. Aardig personeel. Eten op de oprit, regen een redelijke prijs. Wij kwamen toen er een grote bruiloft plaatsvond. Nogal wat luidruchtige Engelse gasten. Onze reisorganisatie kon regelen dat we de 2 nachten dat de gasten er nog waren ergens anders heen konden. Toen we terugkwamen kregen we de bestelde fles Prosecco van het huis, met een heleboel sorry. De gasten hadden namelijk 2 nachten nogal doorgefeest. Maar blij dat we weer terug kwamen, een oase van rust is het bij het zwembad, heerlijk!

Beoordeeld op 15 september 2016 via mobiele applicatie

Heerlijk genieten, vriendelijk personeel. Rustig gelegen hotel met goede faciliteiten! Je kan er heerlijk dineren en ontbijt is ook goed verse broodjes en fruit. Mooie locatie om onder andere Lucca stad te bezoeken 5 min. Met de auto of Pisa 15 min met de auto. Maar er zitten ook goede wijnhuizen in de buurt.