“The Best!”
Beoordeling van La Bottega del Gelato

La Bottega del Gelato
Geclassificeerd als nr. 2 van 58 Dessert in Lucca
25 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk ijs! Beste van Lucca.
Hele bijzondere smaken; vooral zoute pistachio en salted caramel.
Ze hebben vaak nieuwe, originele smaken.
Ook hun vruchtenijs is heerlijk; gemaakt van vruchten die in ‘t seizoen zijn. De ruimte, een voormalige slagerij, is lekker koel met de airco, zodat je ijsje niet meteen smelt op warme dagen.

Datum van bezoek: juni 2018

7 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk ijs gegeten. Hoorntjes zijn lekker knapperig. Ik had een hoorntje met melkchocolade en met pistache ijs. Vooral de pistache ijs was erg lekker.

Datum van bezoek: juni 2018
7 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie zaak die ook nog eens ambachtelijk ijs heeft met speciale smaken. Vriendelijke mensen die je graag vooraf van je keuze voor een bepaalde smaak je laten proeven. Vooral de wat gezouten smaken zijn de moeite waard, dit zijn wij nooit eerder tegen gekomen..........heerlijk.

Datum van bezoek: mei 2018
17 september 2017 beoordeeld

Lekker, fris, niet al te zoet ijs in een leuke variatie aan smaken.Aardige, vlotte bediening en duidelijk een winkel waar het vol staat.

Datum van bezoek: augustus 2017
4 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Genoten van heerlijk ijs. Echte smaken. Heerlijke bananensmaak en pruimensmaak. Leuk zaakje, voor herhaling vatbaar. Leuke plek in Lucca!

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die La Bottega del Gelato bekeken, bekeken ook

Lucca, Provincie Lucca

In La Bottega del Gelato geweest? Deel je ervaringen!