“Perfecte lunch”
Beoordeling van In Pasta - Cibo e Convivio

In Pasta - Cibo e Convivio
Geclassificeerd als nr. 23 van 696 Restaurants in Lucca
22 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De lekkerste pasta hebben wij hier gegeten tijdens onze vakantie in Toscane. Echt genieten van verse pasta en heerlijke sausen. We hebben leuk buiten gezeten, maar binnen zag het er ook gezellig uit.

Datum van bezoek: augustus 2018

17 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier beland op zoek naar een lunch plek. Glutenvrije pasta wil hier zeggen dat er een pak glutenvrije penne in de kast staat. Op zich aardig gegeten (penne met pittige tomaten), maar niet hoogstaand. Wel goed betaalbaar!

Datum van bezoek: augustus 2018
Giacomo P, Proprietario van In Pasta - Cibo e Convivio, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2018

Hi JJ
Thank you for being in our restaurant and for expressing your opinion about your experience with us.
I take this opportunity to clarify that we are a pasta factory so we produce the fresh pasta we serve at the tables but
the small size of our laboratory that everyone can see entering the door or even simply walking in front of our windows, do not allow us to produce gluten-free pasta.
We always explain to those who still wants to eat pasta, that we can offer dry pasta that we cook separately and at which we add our sauces.
The gluten-free dried pasta we cook is from Rummo, one of the highest quality Italian companies, I'm sorry you did not like it.
If you have time and desire, we invite you to come back to try one of our salads, seasonal vegetables or cheeses, hoping they are closer to your tastes.
Valentina

26 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

No nonsens winkel voor verse pasta met de mogelijkheid om er te eten. Met 8 personen vriendelijk ontvangen en voortreffelijke pasta’s gegeten. Een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2018
18 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten voor niet te veel geld, 4x pasta + 4x drank = 33 euro.
Zeer verrassende combinaties zoals ravioli met erwten en tijm.
Aanrader

Datum van bezoek: juli 2018
19 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke pasta met verse producten bereid. Zelfs voor een vleeseter is deze pasta zonder vlees onweerstaanbaar. Goede prijs kwaliteitsverhouding. Tevens zeer toegankelijk voor gezinnen met een baby. Goede mogelijkheden om baby te verschonen op toilet.

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die In Pasta - Cibo e Convivio bekeken, bekeken ook

Lucca, Provincie Lucca
Lucca, Provincie Lucca

In In Pasta - Cibo e Convivio geweest? Deel je ervaringen!