Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (492)
Beoordelingen filteren
492 resultaten
Waardering van reizigers
57
140
174
82
39
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
57
140
174
82
39
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 492 beoordelingen
Beoordeeld op 6 juli 2017

het personeel is echt niet vrinedelijk, zowel niet bij de receptie als in het restaurant. Het hotel is behoorlijk gedateerd. De douche ziet er niet fris uit. Het enige voordeel is dat als je met de boot naar Sardinie moet dat je dichtbij bent.
het bijbehorende rstaurant is ok, verse antipasta van vis ( garnalen, langoustines, tonijn etc.) . echt wel vers. de pasta met kreeft was ook niets mis mee. De kreeft was niet te ver doorgekookt. De pasta was voor mij iets te pittig.
de gefrittuurde inkvisjes met knapperige groentjes was heerlijk.

Datum van verblijf: juni 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank puja1319
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 juli 2016

Het is een echt zee en visvruchten restaurant. Wij hadden de tonijn en deze was redelijk eetbaar. Van de andere visgerechten kan ik geen mening geven. gedurende ons bezoek aan Livorno was dit een van de mindere restaurants, ondanks de prijs

Datum van verblijf: juni 2016
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Jos2706
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 april 2016 via mobiele applicatie

Mooi en goed hotel met een goede ligging en voor een redelijke prijs,het ontbijt is ok. Het restaurant is ook ok voor een redelijke prijs. Het hotel heb een goede service op alle gebieden.de kamers zijn mooi een authentiek ingericht met een mooie badkamer.

Datum van verblijf: april 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank BrianF1971
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 maart 2016

Hotel ligt in de Marina van Livorno . Vele kamers hebben terras en zicht op de Yachthaven . Vlakbij het centrum met vele mogelijkheden met openbaar vervoer . Treinstation op 3 km en busstop voor Hotel. Kamers zijn groot genoeg ,deftig en proper.Er is een hamam en klein overdekt zwemdok. De ontbijtruimte en loungebar is wat duister . Het restaurant is klasse ,maar ook niet goedkoop. Goede service en bediening.Het ontbijt is basic voor een 4 ster hotel. Het mag uitgebreider zijn . Er zijn bijvoorbeeld geen soorten van eibereiding ,worstjes of spek. Alleen hardgekookte eitjes.het restaurant geeft een mooie keuze tussen vlees- en vooral visgerechten .

Kamertip: Vraag een kamer op de tweede verdieping met terras en havenzicht.
Datum van verblijf: maart 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank Normandino
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 31 juli 2015 via mobiele applicatie

Van de buitenkant een mooi hotel, stijlvolle entree, locatie ideaal voor vroeg de ferry te nemen (wat wij hebben gedaan). Echter...de kamer was heel klein en ouderwets (niet te verwarren met charme). Zodra je de kledingkast opende kwam de muffe geur je tegemoet. Helaas, te duur voor wat het bied. Wellicht was onze kamer niet representatief omdat we hadden gevraagd om twee losse bedden voor 1 nacht, en was dit het enige wat nog 'over' was, maar ook dat is geen service behorende bij de prijs per nacht. Parkeren is een kwestie van geluk hebben dat een van de +/- 20 plekken vrij is. Wel gratis, wat weer goed is. Ontbijt, prima, maar niet enorm uitgebreid

Datum van verblijf: juli 2015
Reistype: Reisde met een partner
Bedank RoyRichter
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HotelGranDucaLivorno, Direttore generale van Hotel Gran Duca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2015

Dank u voor uw beoordeling. Wij betreuren het dat het niet heeft gevonden ons hotel naar zijn zin in terrmini van kwaliteit / prijs verhouding. Het is mogelijk dat u ooit in een van de weinige niet- gerenoveerde recente.Siamo sorry voor het ontbijt , naar onze mening zeer gevarieerd en een assortiment verse producten zowel hartige als zoete . Parkeren is gratis voor gasten van het hotel aan de voorzijde en rondom het hotel en in het algemeen het parkeren is geen probleem . Maar we in gedachten te houden zijn waardevolle adviezen om onszelf te verbeteren ! Nogmaals bedankt hopen u binnenkort weer te zien ! De directie van het Hotel Gran Duca

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken