Beoordeeld op 10 augustus 2017

Hotel heel dicht bij de haven. Ideaal gelegen om ferry te nemen en speelt hierop goed in door reeds vanaf 06.00 u. ontbijt aan te bieden. Kamers sober en aan de oude kant, maar proper en voorzien van airco. Ontbijtbuffet in orde. Auto kan mits betaling van 10 € op de binnenkoer staan. Hotel ligt in 2e lijn achter een reeks andere huizen en ligt daardoor weg van het drukke verkeer. Op wandelafstand van het oude stadsgedeelte en restaurants. Ideaal voor één nachtje in afwachting van de ferry.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 2 mei 2016

Het doel van het hotel is duidelijk : overnachten en weg! Het is ideaal gelegen om naar Corsica te varen. De kamers zijn vrij deftig en het ontbijt ok. Meer verwachtten we niet van dit hotel. Prijs kwaliteit is dit ok!

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 30 augustus 2015 via mobiele applicatie

We waren hier voor 1 nacht om 's morgens met de boot naar Corsica te gaan. Ligging is vlak bij haven en het is een schoon hotel rustig gelegen parkeergelegenheid bij het hotel moet je wel apart reserveren en betalen. We konden 's morgens om 6:00 ontbijten wat goed uitkwam omdat we om 6:30 moesten inchecken.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 10 juni 2015 via mobiele applicatie

Opweg naar Corsica, is het heerlijk toeven in dit rustig hotel.
Verborgen achter pitoreske en statige huizen, te bereiken via een gangetje, kom je op een euime parkeerplaats, versierd met geraniumbakken.
Lekker ronddolen in mooi Livorno met zijn monumentale vestingsmuren.

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 5 juni 2012

Schoon hotel, ruime kamer, parking, super wifi voor tablet en telefoon. tiptop uitvalbasis voor de boot naar coëducatie.
Vriendelijke , goed engels sprekend, kortom een goede keus.

Datum van verblijf: juni 2012