“Italiaanse topper - Zelden zo lekker gegeten”
Beoordeling van La Leggenda dei Frati

La Leggenda dei Frati
Geclassificeerd als nr. 323 van 2.977 Restaurants in Florence
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Pitti
16 oktober 2017 beoordeeld

Door een tip in de Lonely Planet reserveerden we hier een tafeltje. Wij hebben zelden zo lekker gegeten (we kozen voor het traditionele menu met aangepaste wijnen). Dit is écht een topadres: het eten was super, maar ook de bediening, de hartelijke ontvangst, het doosje met versnaperingen voor nadien... Alles klopt aan dit restaurant. Het was een unieke, laatste avond in Firenze. Bent u in de buurt, probeer dit adres zeker. De kok en zijn hele team verdienen het.

20 juli 2012 beoordeeld

Restaurant is verhuisd naar Loc. Casina dei ponti, castellina in chianti. Klasse bediening, zeer lekker en mooi opgediend eten. Porties niet te groot. Wij namen het menu: originele interpretatie van de typisch Toscaanse kippenlevertjes. Dan heerlijke ravioli met boter en salie. Een lekker duifje, daarna nog een kaasschoteltje met drie soorten pecorino. Tenslotte nog een taartje op grootmoeders wijze. Dit alles voor 50€, al bij al een goede prijs/kwaliteitsverhouding voor wie van lekker tafelen houdt. Mooie wijnkaart met ook betaalbare wijnen.

• Sfeer
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

16 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

15 april 2018 beoordeeld

Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant

Reizigers die La Leggenda dei Frati bekeken, bekeken ook

Florence, Provincie Florence

In La Leggenda dei Frati geweest? Deel je ervaringen!