“Super lunch”

Geclassificeerd als nr. 12 van 3.198 Restaurants in Florence
Wijk: San Giovanni
Wijk: San Giovanni
2 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Van tevoren mag je de kazen en worsten proeven, waarna je ook nog toppings uit kunt kiezen. Heerlijke broden, super panini's. Voor de grote trek maar een leuke ervaring

Datum van bezoek: januari 2019
Giorgio G, Owner van Panini Toscani, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 januari 2019

Thank you

12 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben hier langs gegaan voor een lunch. Vooraf mocht ik drie soorten kaas en drie soorten vleeswaren proeven om de keuze te bepalen wat ik op mijn panini wilde hebben. Er werd daar bij uitgelegd wat het was. Hierna mocht ik de broodsoort bepalen en mocht ik kiezen uit drie groente soorten. Wat een smaaksensatie! Ik ga hier zeker nog naar terug.

Datum van bezoek: december 2018
5 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is echt een fantastische plek om te lunchen!!!
Je krijgt een privé proeverij om te onderzoeken welke kaas en vlees je op je broodje wil. Alle producten komen uit de omgeving. Het is echt een beleving om zo uitleg te krijgen door een zeer bevlogen eigenaar. Het is zelfs mogelijk om op het terras je broodje met bijvoorbeeld een biertje te nuttigen. Alles bij elkaar helemaal niet duur. Panini (die groot is) voor 6euro en een halve liter hierbij 4 euro.
Ik zou iedereen aanraden hier heen te gaan!!!

Datum van bezoek: augustus 2018
19 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldig juweeltje is dit en oh wat ben ik
Blij dat we even in de rij bleven wachten! Per keer kunnen er maximaal 6 mensen naar binnen waar uitgelegd word wat voor kaas ze hebben en vleeswaren. Waar het vandaan komt en wat de smaak/eigenschappen zijn. Daarna mag je zelf wen broodje samen stellen. Alles komt uit de streek en als je er een passend wijntje bij neemt ben je een tientje kwijt!

De smaak was natuurlijk door het hele verhaal al
Top. Mensen die lekker snel geholpen willen worden en het niet boeit adviseer ik door te lopen maar als je van eten houd zoals ik schuif aan in de rij en sla deze zaak aub niet over! De Uitsmijter aan de deur was overigens ook vriendelijk, beleefd en netjes ondanks de tattoos en ruige uitstraling

Datum van bezoek: juni 2018
24 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten.Mooi verhaal en vooraf proeven van kaas en beleg door waarschijnlijk trotse eigenaar over zijn Toscaanse producten. Heerlijk en leuke ervaring.

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die Panini Toscani bekeken, bekeken ook

Florence, Provincie Florence

In Panini Toscani geweest? Deel je ervaringen!