7 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 356
PricelineUS$ 371
travelup.comUS$ 320
Beoordeeld op 18 juli 2021 via mobiele applicatie

Het hotel is praktisch gelegen zowel dicht bij de bezienswaardigheden als bij het station. Het is smaakvol ingericht en ruim. De mogelijkheid om buiten te eten en de kleine maar fijne wellness maken het verblijf extra aangenaam. Lekker ontbijt. Vriendelijk personeel. Als ik nog eens naar Firenze kom zou ik zeker weer hier logeren.

Kamertip: Neem een kamer met terras
Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 4 juli 2021

Een super hotel op 10 minuten lopen van de Duomo. 3 nachten hier verbleven , een mooie kamer aan de voorkant waar we gelukkig al om 11.30 uur in konden zodat we onze koffers er konden zetten en snel Florence in konden.
Een mooie modern ingerichte kamer met prima badkamer en mooie douche. We hadden geen last van straat geluiden. Het ontbijt was prima, verse broodjes ,croissants en bruin stokbrood en gekookt ei en roerei, vleeswaren, kazen , jam enz , prima koffie en een heerlijke tuin waar je kon ontbijten.

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 17 juli 2020 via mobiele applicatie

Zeer mooi modern ingerichte palazzo een beetje buiten het toeristische centrum van Firenze maar alle bezienswaardigheden op wandelafstand en veel goede restaurants in de buurt. Zeer vriendelijk en professioneel personeel: hygiënemaatregelen voor Corona werden strikt toegepast. Lekker ontbijtbuffet was met bediening achter een scherm. Spijtig dat je moet bijbetalen voor alle eierbereidingen?! Je kan dit gebruiken in de tuin maar de stoeltjes zijn zeer oncomfortabel . Mooie grote kamer en badkamer. Vraag wel een superior kamer aan de tuinzijde! Zalig bed maar veel te weinig kastruimte. Een make-upspiegeltje zou een meerwaarde zijn. Omwille van Corona moest je reserveren voor het zwembadje: men geeft je dan 1,5u terwijl je je eigenlijk maar 15 minuutjes wil verfrissen. Niet praktisch maar verder Een dikke aanrader!

Datum van verblijf: juli 2020
Chiara Figini, Proprietario van Palazzo Castri 1874, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2020

Dear Mrs. De Wit,

we are delighted to read your fabulous compliments regarding our peaceful boutique hotel, we are very joyous to have nurtured you with our classy service. We wish to thank you for having been our guest and for all your remarks that will be highly considered for improvement reasons.

It is needless to say that we will be glad to welcome you back in the future!

Warm regards
Emma Davtian

Beoordeeld op 26 augustus 2019

Top hotel! Zou gerust 5 sterren kunnen halen met een paar aanpassingen.

Wij doen een trip door Italië en dit is momenteel ons 3de hotel. Meteen ook het Beste. Hebben een 5 sterren gedaan dat absoluut niet kan tippen aan dit.

Ontbijt top! Echt top!
Eten lekker! Behalve de tiramisu sorry hehe.

Personeel top! Niets is hen teveel!

Kamers perfect gepoetst!

Ik zal dit hotel aanraden aan vrienden en familie.

Topverblijf!

Datum van verblijf: augustus 2019
PalazzoCastri1874, Responsabile relazioni con la clientela van Palazzo Castri 1874, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2019

Dear Sofieh,

we cannot thank you enough for your fantastic review and for your trust. We were delighted to have you at our boutique hotel and to offer you a classy hospitality experience.

We also appreciate your kind remarks and they will be highly considered to take the relevant measures..

Looking forward to your next stay!

Best regards
Emma Davtian

Beoordeeld op 10 december 2018 via mobiele applicatie

Voor de 3 keer daar gelogeerd. Mooie kamer, prima ontbijt, zeer uitgebreid, zeer goede bediening zowel bij receptie als ontbijt. In de middag heb je koffie/ thee met koekjes . Een aanrader in de winter, zomers is het er erg prijzig.

Datum van verblijf: december 2018
Reistype: Reisde voor zaken
PalazzoCastri1874, Responsabile relazioni con la clientela van Palazzo Castri 1874, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 december 2018

Dear Guest,

we are delighted to have offered you a lovely experience at our boutique hotel once again! Your kind words are precious to us, thus the entire team wish to sincerely thank you. It is always a honour for us to let you have a brilliant experience!

With best wishes, we look forward to welcoming you in the future!

Elisabetta Baroni