Beoordeeld op 31 juli 2018

Een van de betere hotels in Florence op wandelafstand van het station( tevens terminus van de shuttle bus komende van de luchthaven).
Een taxi vanaf de luchthaven kost( op 25/07/2018) 22 € en 1 € per bagage.
Het hotel is tevens op wandelafstand van de centrale overdekte markt gelegen en ongeveer op een kleine km van het centrum.
Het hotel zelf is een boetique hotel.
Als je langer dan 3 nachten verblijft vraag dan online een speciale korting( ik kreeg meer dan 30 % korting)
Het hotel zelf is voor 99,99 % de perfektie op alle vlakken.
Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam.
Het ontbijt was prima, alle zaken die je verwacht waren aanwezig inclusief heerlijke koffie en roereitjes .
Een capuccino of een ristretto worden met plezier door het zeer behulpzame en vriendelijke personeel opgediend.
Het buitenterras is een aanrader (zowel voor het ontbijt als voor gezellig een drankje drinken op het einde van de dag).
In de namiddag is er gratis koude thee met lekkere cheesecake.

In de tuin is er een mini zwembad, wat aangenaam is vooral door de hevige hitte eind juli, je kan er ook ontspannen in de sauna/ jacquzzi.
De kamers zijn ruim en zijn goed ingericht , dagelijks worden 2 maal de handdoeken ververst en de bedden slapen prima.

!!! Een top hotel en zeker aan te raden

Datum van verblijf: juli 2018
PalazzoCastri1874, Responsabile relazioni con la clientela van Palazzo Castri 1874, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2018

Dear Guest,

your feedback is cahrming! We feel extremely appreciated as we put our immense passion and dedication to serve &
cuddle our honored guests. Heartfelt thanks on behalf of the whole team!!

Your wonderful words of appreciation are very precious to us as they exactly represent the essence of our mission in
the art of hospitality. My team and I feel honored to have let you live a unique experience beyond your expectations.

We cannot value your trust highly enough and we cannot wait to welcome you back!

Yours sincerely,
Noemi
Reception

Beoordeeld op 18 maart 2018 via mobiele applicatie

In eerste instantie hebben wij de nacht doorgebracht in kamer 220. Ik raad u deze af. Prachtigs kamer maar met blinde muren. Kan een raam open maar dan kijk je weer op muren. Zeer vriendelijk werd ons kamer 1 voor de volgende 2 nachten aangeboden. Op begane grond maar volgens mij voor minder valide. De douche van deze kamer Is een drama.
Vraag dus om een ander kamer nummer en u heeft een top hotel. Prachtig ontbijt. Schitterende tuin en dito wellness.
Het personeel is super vriendelijk en heel gastvrij.

Datum van verblijf: maart 2018
PalazzoCastri1874, Responsabile relazioni con la clientela van Palazzo Castri 1874, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 maart 2018

Lieve Hans,

het is een grote eer om uw waardering en complimenten te ontvangen voor ons gastvrij personeel en chique boetiekhotel. We waren blij om uw te ontvangen en om uw en stijlvolle ervaring te laten beleven.

Bovendien, we waarderen uw vriendelijke opmerkingen om te verbeteren.

Hartelijk dank en tot volgende keer!

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 21 januari 2018 via mobiele applicatie

Zeer mooi hotel, zeer proper, mooi interieur. Kamers mooi en zeer ruim, personeel super vriendelijk, algemeen een echte aanrader! Ook een prachtige binnentuin met zwembad wat in de zomer een topper is. Ontbijt verzorgd en een mooi aanbod. Qua ligging zeer vlot bereikbaar van treinstation SMN, en te voet in no time in het centrum van de stad! Overall een echte aanrader!

Datum van verblijf: januari 2018
Reistype: Reisde voor zaken
PalazzoCastri1874, Responsabile relazioni con la clientela van Palazzo Castri 1874, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 januari 2018

Lieve Gast,

Hartelijke dank namens het hele team en de Directie voor uw complimenten.
We hebben uw graag uw en stijlvolle ervaring aangeboden.
Uw vertrouwen is heel dierbaar voor ons en we hopen dat we je opnieuw kunnen verwelkomen!

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 8 december 2017

prachtig hotel, supervriendelijke bediening en personeel.
Kamers zijn perfect in orde met moderne uitstraling.
Ontbijt was niet zeer groot maar wel zeer gevarieerd wat mijn vriendin en ik zeer positief vonden. de gebruikte producten waren ook allemaal vers.
Ook de ligging van het hotel is perfect gelegen. 10 minuten wandelen van het station EN het de Duomo.
als we ooit terugkeren naar Firenze zullen we zeker terug boeken bij Palazzo Castri!

Datum van verblijf: november 2017
PalazzoCastri1874, Responsabile relazioni con la clientela van Palazzo Castri 1874, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 december 2017

Dear Quinten,

Our Team cannot thank you enough for your marvellous compliments.

We were much delighted to offer you a top classy hospitality experience and would love to welcome you back!

Warm greetings from everybody,

Beoordeeld op 3 september 2017

Alles in dit hotel wordt gedaan om de klant tevreden te houden.
Mooie schone ruime kamer. Wijhadden hem aan de voorkant. Geen probleem. Mocht je kunnnen kiezen zou ik een kamer aan de achterkant preferen.

Uitgebreid ontbijt. Wat perfect is.
Parken wordt gedaan door middel van valletparkeren voor 35 euro per nacht.

Om de hoek van het hotel ( met de rug naar het hotel rechts) een perfect restaurant via Tripadvisor gevonden

Kamertip: Probeer een kamer aan de tuinkant te krijgen. Maar aan de straatkant was het ook goed te doen
Datum van verblijf: september 2017
PalazzoCastri1874, Responsabile relazioni con la clientela van Palazzo Castri 1874, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2017

Geachte Mijnheer John,

Echt bedankt voor uw mooie complimenten, we waren veheuged om u te hosten met hoogwardige ervaring te hotel Palazzo Castri 1874.
Het zou leuk zijn om u te verwelkomen.
Warme groeten van het personeel!

Gastrelatiedienst