“Zeer vriendelijke bediening en lekker eten”

Trattoria Pizzeria da Nasone
Geclassificeerd als nr. 187 van 2.713 Restaurants in Florence
Certificaat van uitmuntendheid
Keukens: Italiaans, Vis en zeevruchten, Bar
Meer informatie over het restaurant
Dineropties: Diner, Reserveringen
Wijk: Historisch centrum van Florence
5 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijk familierestaurant waar we met open armen werden ontvangen. Zowel de pasta als de rijkelijk belegde pizza is zeer lekker, een limoncello bleek de perfecte afsluiter. Aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2018

3 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk en hartelijk ontvangst met ons gezin met kinderen van 4 - 7 jaar. Het eten was heerlijk, dus een echte aanrader net buiten het centrum van Florence.

Datum van bezoek: augustus 2018
9 april 2018 beoordeeld

Zelf op tripadvisor dit restaurantje tegengekomen op 100 meter van het hotel Royal. Echt een familie bedrijf en zo wordt je ook behandeld. Als gast dus. Ik had gesneden biefstuk met pecorini kaas en rucola erop. Nooit gedacht dat dat zo lekker kon zijn en mijn dochter had gebraden kipfilet en dat was ook uitstekend. Beide geserveerd met een ruime hoeveelheid friet. Ze hebben ook heerlijke pizza's want hoewel we niet hadden besteld kregen we vooraf een warme pizza met alleen basilicum. Beter dan dat taaie brood dat je overal vooraf krijgt.om te wachten voor het eten Nou die was al om te smullen. Overigens was het eten zo klaar en je kon merken dat er aandacht aan was besteed. Netjes geserveerd. De prijs was met 2 personen € 35,- incl drinken is acceptabel te noemen. We hoeven dus niet meer naar de toppers op tripadvisor om naar een topper te gaan. Wij gaan beslist terug!! .

Datum van bezoek: april 2018
28 september 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze pizzeria heeft heerlijke pizza's en andere gerechten voor een prikje van de prijs. Je merkt dat deze pizzeria wordt gerund door een familie. Je kan zowel binnen als in de veranda eten, oftewel kan je deze meenemen.
Let er enkel op dat je 1.5 euro betaald aan servicetaks als je daar binnen iets eet.

27 september 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

De pizza is er overheerlijk! Je kan met het brood nog wat in de saus doppen. Echt een aanrader! Het personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam. De prijzen vallen zeker goed mee. Je kan zowel binnen als buiten op de patio zitten.

Reizigers die Trattoria Pizzeria da Nasone bekeken, bekeken ook

Florence, Provincie Florence

In Trattoria Pizzeria da Nasone geweest? Deel je ervaringen!