Inclusief ontbijt
Inclusief ontbijt
Word beloond met One Key
Priceline
Beoordeeld op 7 oktober 2023

Prachtig nieuwe kamers! Hotel heeft een prima locatie tussen het centrum en Oltrarno ! Mooi terras voor het heerlijke ontbijt of na terugkeer einde dag met een Aperol! Receptie altijd bereid om je te helpen.

Datum van verblijf: september 2023
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 25 juli 2023

Prima hotel. Ligt ideaal voor stadsbezoek. Je bent dadelijk in het stadscentrum. Garage. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamer en badkamer zijn klein, maar alles is aanwezig. Goede airco en WiFi. Kortom, een aanrader.

Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 5 oktober 2022

Mooie ruime kamer. douche zeer ruim. Alles netjes schoon. Liften zijn aanwezig in het hotel, wel zo makkelijk als je bagage hebt.
Goed buffet ontbijt.
Mooi Terras op de eerste verdieping waar je lekker kunt zitten, en ontbijten.
Dicht gelegen bij het centrum.

Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 2 mei 2022

Heel fijn! Goede centrale ligging van hotel aan de Arno. Schone kamer met een goed bed. Badkamer niet groot, maar functioneel. Ontbijt uitgebreid en lekker. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 10 oktober 2021 via mobiele applicatie

Ik denk dat je ervaring heel erg afhangt van het kamer type dat je hebt. Wij hadden een oudere kamer, die niet helemaal lijkt op de foto’s. Slechte föhn, mini bar alleen met twee flesjes water, muggen. Daarentegen is de locatie optimaal, het personeel vriendelijk en het ontbijt prima! Boek dus een goede kamer en dan zit je goed :).

Kamertip: Boek een duurdere kamer.
Datum van verblijf: oktober 2021