“Verfijnde Toscaanse keuken”
Beoordeling van Touch Bistro Toscano

Touch Bistro Toscano
Reserveren met
Touch Bistro Toscano is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 109 van 3.031 Restaurants in Florence
Keukens: Italiaans, Mediterraan, Hedendaags
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Privé-dinergelegenheid, Reserveringen
Wijk: Santa Croce
1 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijke ontvangst ondanks het feit dat we niet gereserveerd hadden.
Modern kader.
Veel en efficiënt personeel, soms te vlot.
Prima, verfijnde gerechten met lokale specialiteiten tot en met de nagerechten !
Uitgebreide wijnkaart met opvallend veel keuze in wijnen per glas.
Prijs - kwaliteit correct.
Besluit : aanrader !

14 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier uitstekend gegeten. Het eten was goed en de bediening vriendelijk en attent. Misschien soms iets te attent - borden worden direct afgeruimd als je net je bestek neerlegt - maar dat zie je wel vaker in Italië.

8 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben hier op aanrader van tripadvisor gekomen en van de foto's van de gerechten, wat er erg lekker uit zag. We werden hartelijk ontvangen met een lekker glaasje champagne. Daarna kregen we het menu in iPad vorm, wat er heel leuk uit zag met de foto's van de gerechten en de filmpjes. Wij hebben gekozen voor de Chef's Table met wine pairing (5 gangen en 5 wijnen voor €60), en het was echt geweldig!! De wijnen waren heerlijk even als het eten. Dikke aanrader!

19 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een aantal pizza en biefstuk restaurants te hebben bezocht , bij dit restaurant terecht gekomen. Wat een geweldige ambiance, vakkundig personeel en uitzonderlijk goed kokende chef. Alle gerechten, van pasta, risotto, tonijn en lam excellent van bereiding en uitmuntend in smaakcombinatie en presentatie. Op weg naar een ster zou ik zeggen......

3 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker en verfijnde keuken en zeer vriendelijke bediening. Een aanrader. Iets buiten de toeristische plaatsen maar de moeite waard. Personeel die perfect Engels praat, een luxe.

Reizigers die Touch Bistro Toscano bekeken, bekeken ook

Florence, Provincie Florence

In Touch Bistro Toscano geweest? Deel je ervaringen!