110 US$
Gratis annuleren tot 20/05/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
99 US$
Hotels.com99 US$
Priceline108 US$
Lol.travel200 US$
Beoordeeld op 25 september 2017

dit hotel beschikt over propere kamers en een top service .
zeer goed ontbijt.
vlak bij centrum 10 min stappen .
taxi in florence is 24 € van luchthaven tot aan hotel .
wij zouden onmiddelijk in dit hotel terug boeken .

Kamertip: liefst wat meer europese kanelen ( nederlands , engelse posten in plaats van enkel nieuws kanalen ) .
Datum van verblijf: september 2017
elevaMarketing, Direttore van San Gallo Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 september 2017

Dear Johan P ,
Thanks to have choosen San Gallo Palace Hotel for your holiday in Florence.
We are very happy that you really enjoyed our location and our staff.
We look forward to welcoming you back soon.

Beoordeeld op 26 mei 2017

Erg goed hotel op 25 minuten loopafstand van het historisch stadscentrum. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn comfortabel en schoon. Airco, minibar en kluisje aanwezig. Badkamers zijn schoon. Ontbijt is ruim voldoende. Privéparking was vol toen wij aankwamen. Kregen een routebeschrijving mee voor een openbare parking in de buurt (5 minuten lopen). Kosten voor 3 nachten €45,- Het hotel ligt een beetje als een oase in de stad met een fijne, schaduwrijke tuin. Florence is een drukke verkeersstad met veel scooters. Zorg bij aankomst met de auto dat je de laatste 100 m. aan de rechterkant van de rijbaan zit, want als je navigatie aangeeft dat je de bestemming hebt bereikt en je moet nog 3 banen opschuiven, heb je een probleem.

Datum van verblijf: mei 2017
elevaMarketing, Direttore van San Gallo Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 mei 2017

Dear Sleur,

Thank you very much for sharing your experience on TripAdvisor.

We are delighted to know that your overall impression was excellent.

We really wish to welcoming you back soon here in Florence.

Beoordeeld op 15 april 2017

Net, gezellig, vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt, leuke bar met happy hour! Goede bedden, rustig 's nachts, sanitair perfect en proper. Leuk restaurant in de buurt, Alfredo, net om de hoek, heel lekker en gezellig.

Datum van verblijf: april 2017
elevaMarketing, Direttore van San Gallo Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 april 2017

Dear Guest,

Thank you for your review.
We are happy to know that your overall impression of San Gallo was great.
Looking forward to welcoming you back soon.

Beoordeeld op 18 maart 2017

Mooi en heel proper hotel,enorm vriendelijke onvangst bij aankomst receptie.
Met als welkom een hapje en een drankje in de hotelbar.
Kamers zeer verzorgd maar klein.
Ontbijt met alles erop en eraan,,een aanrader

Datum van verblijf: maart 2017
HotelSanGalloPalace, Direttore van San Gallo Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 maart 2017

Dear Nick V,

We are honored to read you positive comments on TripAdvisor.
It's good to know that you loved the breakfast and staff service amd we really hope to welcoming you back soon.

Beoordeeld op 5 december 2016

E werden heel gastvrij ontvangen in dit hotel . Je merkt niks van de drukte van de stad. Bed was wat aan de oude kant. Maar toch lekker geslapen. Het was een warme kamer. Een super ontbijt in de ochtend met wederom heel gastvrij personeel.

Datum van verblijf: november 2016
HotelSanGalloPalace, Direttore van San Gallo Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 december 2016

Dear anner,

thank you so much for your great review and for sharing your experience with the community. It's very important both for us and for all the future travellers planning their holiday in Florence.
I'm so happy that you loved the helpful staff, your room and the great breakfast offer.
I hope to see you very soon!
All the best

Hotel Manager