Volledig restitueerbaar voor do 14 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Agoda.com
Volledig restitueerbaar voor ma 11 mrt.
Eenvoudig en snel boeken
Beoordeeld op 7 augustus 2017

Goede prijs/kwaliteit verhouding! De kamer ligt op een paar honderd meter van de Dom en op loopafstand van alle bezienswaardigheden. Je kan bij het hotel gratis je auto parkeren (hoewel het wel een uitdaging is om in het centrum van Florence te rijden). De eigenaresse was zo vriendelijk om met mij mee te rijden en door de smalle straatjes te begeleiden naar de parkeerplaats. Er zijn kamers met gedeelde badkamer. De kamer die ik geboekt had (kamer 2) heeft een eigen badkamer die erg klein is, maar wel schoon. Geen airco op de kamer waardoor het bij warm weer, ook warm op de kamer blijft. Er zijn weinig voorzieningen in het hotel, maar dat weet je bij het boeken en daarom is de prijs ook relatief laag. Erg vriendelijk personeel, met ook goede tips over het bezoeken van de bezienswaardigheden en eetgelegenheden. Bij een volgend bezoek aan Florence zou ik dit hotel weer boeken.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 8 september 2016

Tijdens ons verblijf in Toscane wilden we ook twee nachten in Firenze zelf slapen; na wat opzoekingswerk vooraf kwamen we hier terecht. Dit is eerder een hotel voor rugzaktoeristen, maar wij als koppel wilden graag een kamer met eigen badkamer. Wat we echter aangeboden kregen was overdonderend: het bleek een appartement te zijn op 5 min stappen van de via dell oriuolo. Een groot appartement waar je zelfs met 4 tot 6 man kan slapen, met keuken enzoverder : in dit gebouw wonen ook mensen. Dus wie in groep wil reizen en bijvoorbeeld geld wilt sparen om zelf te koken (wat wij wel niet gedaan hebben): place to be!
Ook een reden waarom we deze plek hadden gekozen: eigen en gratis parking. De weg ernaar toe is even een helletocht :-) maar onze wagen stond dus in het weekend gratis 2 nachten veilig op een binnenkoer achter het hotel, midden in het centrum. Je kan ook wel te voet niet even aan je wagen, dus alles meenemen wat je nodig hebt is wel de boodschap.
Dus fantastische keuze geweest, en qua eten ben je volledig op jezelf aangewezen: maar daar doe je mee wat je wilt he (van grandioos uit gaan eten tot inkopen doen bij de supermarkt en zelf koken)

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 5 augustus 2016 via mobiele applicatie

Goede ligging in het centrum, zoals aangegeven wel een parkeerplaats! moeilijk te bereiken helaas en de volgende morgen moet je auto voor 10 uur weer weg zijn. Een dagje doorgaan en je auto laten staan zit er niet in. De kamers zijn zonder douche en airco.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 14 mei 2012

Gastheer en -vrouw zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Internet aanwezig. Schone en grote kamers (wij sliepen in de grootste kamer, maar ook de andere kamers zagen er prima uit). De kamers aan de achterkant zijn erg rustig, aan de straatkant kan ik niet beoordelen. Als je bij reservering aangeeft een rustige kamer te willen boeken, zal dat zeker geen probleem zijn.

Als ik nog een keer naar Florence ga, slaap ik er zo weer!

Datum van verblijf: mei 2012
Beoordeeld op 15 november 2011

Gastvrijheid - vriendelijk en behulpzaam.

Een goed bed en zeer centraal gelegen.
Een mens heeft niet meer nodig dan dit sfeervolle Hotel
en zeer fijne mensen.
Dank jullie wel Marco en Samanta ik kom zeker terug.!!!

Heb genoten in florence er is zoveel mooi"s te zien .

Datum van verblijf: november 2011
  • Reistype: Reisde alleen