Beoordeeld op 9 augustus 2016 via mobiele applicatie

Dit hotel was mooi, netjes en schoon. Aardig personeel en 25 min lopen naar het centrum toe. We konden gratis parkeren, omdat we buiten het seizoen geboekt hadden. Verder is het ontbijt erg goed en kun je vanaf deze plek Florence goed verkennen!

Datum van verblijf: augustus 2016
GIo_64Florence, Responsabile reception van Orcagna Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2016

Dear Guest, Many thanks for this excellent review about Hotel and services! We hope to welcome you another time in the future! Kind Regards, Staff Hotel Orcagna

Beoordeeld op 13 september 2015

Modern ingerichte kamers, aardig en behulpzaam personeel. Het hotel ligt op 15/20 minuten van het centrum. Na uitcheck konden we nog gebruik maken van de tuin en konden nog te drinken pakken.
Enige minpuntje waren de muggen in de kamer, uiteraard geprikt!

Datum van verblijf: september 2015
GIo_64Florence, Hotel Orcagna Staff van Orcagna Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2015

Dear Guest,

Thank you for your review! We are glad to know you aprreciated our hotel and our service.
We feel sorry for the mosquitos, unfurtunately by this time there are a lot in Florence, despite the machines in each room.
Hope we will wellcome you again at our hotel.

Kind regards

Beoordeeld op 10 oktober 2014 via mobiele applicatie

Modern ingerichte en nieuwe kamer! Erg mooi! Zeer vriendelijke ontvangst door de dame bij de receptie, ze heeft ons direct geholpen met een parkeerplaats voor de auto. Hotel ligt op 10 minuten lopen van centrum.
Enig minpuntje is de gehorigheid als de mensen in de kamer naast je gaan douchen. Je hoort echt heel hard 't water lopen.

Datum van verblijf: oktober 2014
GIo_64Florence, ufficio commerciale van Orcagna Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 oktober 2014

danke für die Überprüfung und für die positiven Kommentare zu unserem Hotel. Wir freuen uns, dass Ihr Aufenthalt war angenehm und wir hoffen, Sie als unseren Gast zu haben. besten Wünsche

Beoordeeld op 14 september 2014

Mooie nieuwe kamers met goede bedden, parkeren op straat voor het hotel (betaald van 8am tot 8pm) voor €1,50 per uur.

ligt wat buiten het historische deel van de stad ongeveer 15-20 minuten lopen door leuke straatjes met wijnbarretjes en koffie tentjes waar niet teveel toeristen komen.

nadeel dat je na 10 uur s'avonds je sleutel bij het hotel aan de overkant moet ophalen omdat er geen nacht portier is en de deur op slot zit. maar dat is geen grote last.

Kamertip: er zijn ook kamers met een jacuzzi in de kamer zelf.
Datum van verblijf: september 2014
Beoordeeld op 3 juni 2014

Ik was in dit hotel voor een citytrip, met mijn twee zoons. De ontvangst was erg goed, we kregen gelijk tips, op een kaart met een markerstift aangetekend, waar de bezienswaardigheden waren. De kamers waren perfect, goede airco en erg schoon. Het ontbijt was wat karig en erg rommelig, de mevrouw die dat verzorgde was alleen wat in het weekend wat problemen opleverde, ze deed haar best en was erg hulpvaardig. De Wifi liet het vaak afweten.

Datum van verblijf: mei 2014