Gratis annuleren tot 30/05/21
Gratis annuleren tot 29/05/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Priceline
53 US$
BESPAAR 26 US$
Gratis annuleren tot 27/05/21
Hotels.com79 US$
Agoda.com79 US$
eDreams79 US$
Beoordeeld op 20 oktober 2017

Op zich is het een prima hotel met vriendelijk personeel. De website geeft aan dat je tot middernacht kan incheken, maar wij kwamen om 1:00 's nachts aan en dat was geen probleem. ( we hadden dat wel van tevoren gemeld). Het enige nadeel is de luidruchtige kamers, de muren zijn erg dun, je kan de gesprekken in de kamer naast je bijna letterlijk verstaan. Wij hadden blijkbaar een economy kamer geboekt maar die is erg klein. Het bed is maar 1.40 m breed. Beter is om de normale kamer te boeken, die is groter en de bedden zijn daar ook breder en de badkamer is ruimer. De lokatie is goed, je loopt in 15 minuten via een gezellige straat naar het centrum. Er zijn voldoende barretjes en eenvoudige restauramts in de buurt. De enige reden dat ik maar 3 sterren geeft is dat de kamers erg gehorig zijn.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 8 juli 2017

Leuk hotel met ideale ligging. Centrum op zo'n 20' wandelen, wat goed te doen is.
Dichtbij het hotel leuke en hele lekkere restaurantjes, ware aanraders.
Vele winkels ook vlakbij. Bushalte vlakbij het hotel. Ook de bus hop on/hop off halte is vlakbij.
Lekker ontbijtbuffet op zijn Italiaans. Van alles meer dan voldoende.
Knusse kamer, spijtig van de luidruchtige airco. Die laat het af en toe eens afweten....
Super vriendelijk personeel. Tijdens de week, iedere dag verse lakens.
Dit hotel is een aanrader.

Kamertip: Kamer aan de achterkant is rustig
Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 13 juni 2017 via mobiele applicatie

Hotel Jane ligt op een kwartiertje lopen van het prachtige centrum van Florence. De weg naar het centrum is heel erg gezellig met kleine winkeltjes, barretjes en restaurants.
Doordat het hotel op een kwartier afstand ligt is het heerlijk rustig. Wanneer er op straat geen parkeerplek is, mag je parkeren in een afgesloten garage van het hotel à €10 pd.
Ontbijt is prima. Leuke ontbijtkamer. Goede bedden en zeer nette kamers

Datum van verblijf: juni 2017
giona64, Responsabile reception van Hotel Jane, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juni 2017

Sehr Geherte Dame/Herr,
vielen Dank fur ihre Kommentar.
Mit freundlichen Grussen
Lucia
Hotel Jane

Beoordeeld op 14 oktober 2013

Goed hotel voor een citytrip, kamer en badkamer goed onderhouden (heeft regendouche), ontbijt was heel lekker en voor ieder wat wils. Ligt op ongeveer 500m - 1km van centrum. In de buurt ook een paar gezellige bars en restaurantjes. Zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: september 2013
Beoordeeld op 12 september 2013

10 nachten in hotel Jane overnacht. Goed ontvangst. Niet iedere medewerker spreekt evengoed Engels maar iedereen doet zijn best. 24 uurs bemanning bij de receptie. Goede kamer/badkamer. Beetje korte bedden als je wat langer bent. Airco op de kamer is prima in de zomer, maakt alleen veel lawaai en heeft maar 1 behoorlijk koude stand. Ontbijtbuffet is voldoende en wordt ruimschoots bijgevuld. Kamers worden dagelijks schoongemaakt en bij langer verblijf na vijf dagen een lakenwissel. Handdoekenwissel iedere dag.
Bij de receptie kunnen alle excursies die je wilt maken gereserveerd worden, alsmede taxi besteld worden indien nodig (25 Euro naar het vliegveld incl. bagage, 4 personen).

Datum van verblijf: augustus 2013