13 personen bekijken dit hotel
Geen aanbetaling vereist
NH Collection
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 31 juli 2023

We verbleven 4 nachten in het hotel en hadden een fijne ervaring. De hotelkamers waren ruim en zeer schoon. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, we kregen een uitleg over de stad met een lijst van bezienswaardigheden die we konden bezoeken. Verder een heel mooi hotel, zeker waard om een bezoek aan te brengen

Datum van verblijf: juli 2023
Mariasilvia Marri , Guest Services / Front Office van NH Collection Firenze Porta Rossa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2023

Dear Geweldige Ervaring,
Thank you for your review and thank you for sharing your experience at NH Collection Porta Rossa.
It is amazing for us to know that you enjoyed our beautiful hotel and its service.
In particular we are happy to know that you had a good experience with our team.
Thank you again for your feedback, this really means a lot for us.
We look forward to welcome you again soon. We remain at your complete disposal for the future.
Alessandra Spazzoni

Beoordeeld op 26 oktober 2021

Kamers ruim en erg schoon. Geen gebruik gemaakt van het ontbijtbuffet. In de directe omgeving zijn goedkopere opties te vinden voor een prima ontbijt.
Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.
Als we weer naar Florence gaan, dan gaan we zeker weer naar dit hotel!

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Mariasilvia Marri , Servizi per gli ospiti/front office van NH Collection Firenze Porta Rossa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 oktober 2021

Dear Guest,
Thank you for your review. It is amazing for us to know that you enjoyed our beautiful hotel, this really means a lot for us. We look forward to welcome you again soon. We remain at your complete disposal for any future information you might need.
Mariasilvia Marri

Beoordeeld op 29 januari 2019

Porta Rossa is een mooi hotel op een geweldige locatie met prima service en gevarieerd lekker ontbijt! De hoofdkussens zijn aan vervanging toe en iets meer aandacht voor duurzaamheid, minder plastic en minder wisselen van handdoeken.

Datum van verblijf: januari 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
NoemiP1162, Responsabile relazioni pubbliche van NH Collection Firenze Porta Rossa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 januari 2019

Dear Guest,
Thank you for the review and that you for the time dedicated to share your experience!
It is a pleasure to know that you loved your experience, that you enjoyed the location, the service, the room, our pillows menu.
We hope to have the occasion to welcome you again soon and we remain at your complete future disposal, do not hesitate to contact us!
Best regards,

Beoordeeld op 30 januari 2017

Een fantastisch hotel in het midden van het historische centrum van Florence, slechts enkele stappen van alle prachtige bezienswaardigheden. Het hotel is zeer comfortabel, prachtige ruime kamers, mooie badkamer met alle comfort, super goed ontbijt buffet met alles vers en een geweldige service van alle medewerkers.

Kamertip: Niet van toepassing, bijna alle kamers zijn ruim van opzet
Datum van verblijf: januari 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Noemi P, Responsabile relazioni pubbliche van NH Collection Firenze Porta Rossa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2018

Dear Guest,
Thank you for your review. It is amazing for us to know that you enjoyed our beautiful hotel, this really means a lot for us, we work to offer to our Guests the best experience as possible.
We look forward to welcome you again soon. We remain at your complete disposal for further assistance or any information you might need.

Beoordeeld op 15 januari 2017 via mobiele applicatie

Mooi authentiek hotel in hartje Florence. Mooi stijlvol pand met veel oude pronkstukken door het hele hotel. Fijne ruime lichte kamers, relaxte sfeer. Fantastisch geholpen door de dames bij de receptie, nadat onze vlucht gecanceld was. Mooie kamer geregeld voor een speciaal tarief. Geweldig, komen zeker terug!

Datum van verblijf: december 2016