169 US$
Gratis annuleren tot 21/05/21
168 US$
Gratis annuleren tot 20/05/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
ZenHotels.com
169 US$
155 US$
BESPAAR 14 US$
Hotels.com169 US$
eDreams168 US$
Priceline168 US$
Beoordeeld op 6 oktober 2018

Het was een klein gezellig hotel, goed gelegen, vriendelijk personeel. ‘s middags gratis koffie of thee met gebak.badslippers en veel toiletartikelen, ook een tandenborstel met tandpasta. Grote handdoeken was allemaal in orde

Kamertip: De luiken van het raam waren moeilijk om te open en te sluiten omdat er een rail in de weg zat
Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 27 augustus 2018

Smaakvol ingericht en zeer netjes. Vriendelijk en hulpvaardig personeel.Uitgebreid ontbijtbuffet. Comfortabele kamers Op 10' stappen van het busstation van en naar luchthaven en ook het echte toeristisch centrum is.gemakkelijk te voet bereikbaar.

Datum van verblijf: augustus 2018
HotelRapallo, Proprietario van Hotel Rapallo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2018

beste mevrouw Matthieu,

dank u voor uw reactie.

Met Vriendelijke Groet.

Lorenzo Conti Lapi

Beoordeeld op 10 augustus 2018

prima middenklasse hotel mooie kamers uitgebreid ontbijtbuffet

heel vriendelijk en voorkomend personeel,uitbundig vriendelijke receptie die reserveringen goed organiseerde
ontbijtbuffet was veelzijdig en goed verzorgd.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 4 augustus 2017

Bij aankomst super vriendelijk ontvangen! Gezellig hotel op loopafstand van het centrum. Propere, mooie kamers. Lekker en uitgebreid ontbijt. Prijs-kwaliteit zeker in orde! Perfect hotel voor een citytrip met je partner. Welzijn van de gasten staat duidelijk centraal. Indien we Firenze opnieuw bezoeken, komen wij zeker terug naar hier!

Datum van verblijf: augustus 2017
HotelRapallo, Proprietario van Hotel Rapallo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2017

Beste Justine,

Dank je wel voor het nemen van de tijd om een review over ons hotel te schrijven.

Tot Binnenkort.

Lorenzo Conti Lapi

Beoordeeld op 13 september 2015

Dit hôtel is een echte aanrader.Goed gelegen,zeer zeer netjes.De kamers zijn van alles voorzien, zelfs van een kleine frigo en safe .Ook koffie en thee zetten is mogelijk.
Volgens Italiaanse normen is er een uitgebreid ontbijt ,en in de namiddag wordt er een vieruurtje aangeboden,gratis.Een mooie service van het hotel aan haar gasten.
Het personeel is zeer gedienstig , hierbij een woordje van dank aan Lorenzo en Claudia .

Kamertip: Wij hadden een standaard kamer op de 3de verdieping en waren tevreden.
Datum van verblijf: september 2015
lorenzo c, Responsabile relazioni con la clientela van Hotel Rapallo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2015

thanks for your judgment, we are pleased to have given you a pleasant stay
Lorenzo