16 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 189
travelup.comUS$ 228
ZenHotels.comUS$ 235
Beoordeeld op 28 februari 2017

Aan de voet van de Ponte Vecchio - in Oltrarno - ligt dit hotel. Netjes en efficiënt, vooral toplocatie om beide oevers van de stad uitgebreid te verkennen.
Wijnbar en ontbijt op 6e verdieping met uitzicht.
Vermijdt het tegenover gelegen Caffé Ponte Vecchio - zeer overpriced!

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 18 oktober 2016 via mobiele applicatie

Een uitstekend hotel met prima kamers in het centrum van Florence. Een aantal kamers zijn voorzien van balkon waar het goed toeven is.
Een leuke ontbijt gelegenheid, ook cafe en restaurant in het hotel, met een geweldig uitzicht over de stad.
Plezietige bediening en een gezellige sfeer.
4 sterren zeker waard!

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 16 augustus 2016 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt op een superlocatie letterlijk aan de ingang van Ponte Vecchio. Verder is er eigenlijk niet veel over te vertellen. De kamer is in orde (wij hadden een jr suite), de badkamer is wat klein waarbij de wc pot wat hoog zit en de douche geen douchedeur of -gordijn heeft wat een beetje vreemd is.

Het ontbijt op de 6de verdieping kan je op het terras nuttigen wat wel leuk is. Het ontbijt zelf is beperkt maar alles wat je nodig hebt is aanwezig.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 28 juli 2016 via mobiele applicatie

Natuurlijk Ponte Vechia bezocht maar Pallazzo Pitti is meer de moeite waard. Diverse tentoonstellingen van oude en nieuwe kunst. Schitterend gebouw met hele bijzondere tuinen. Op een warme dag in Florence zeer de moeite waard. Echt een aanrader.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 4 mei 2016

Als je centraal wilt zitten in een heel goed hotel dan is dit een aanrader. Aan de Ponte Vecchio, op loopafstand van de vele bezienswaardigheden aan beide kanten van de Arno. Kamer ruim genoeg, kleine badkamer en allemaal netjes schoongemaakt elke dag. Heel vriendelijk personeel, zowel aan de balie als bij het buffet boven. Het ontbijtbuffet is voldoende en bij lekker weer zit je buiten en geniet je van de ochtendzon met een mooi uitzicht op de stad.

Datum van verblijf: april 2016