Beoordeeld op 6 juni 2017

Uitstekend hotel in het centrum van Firemze. Friendelijk en behulpzaam personeel. Nette en verzorgde kamer, we hebben een gratis upgrade gekregen zodat we een jacuzzi in het nqd hadde. Een aanrafer voor een citytrip

Kamertip: Ik denk dat alle kamers ok zijn
Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 21 maart 2017 via mobiele applicatie

Het is een erg luxe hotel, je voelt je meteen welkom door het zeer vriendelijk personeel. Het ontbijt is erg goed zelfs een chocolade fontein. Ook een aanrader is "happy hour" We komen hier zeker een keertje terug!

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 28 juli 2016

Dit hotel ligt op 50 meter van de Dom en is super ! Geweldige bediening in welke taal dan ook...gratis drankje bij de aankomst...zeer mooie en super nette kamers ...modern ingericht ! Wij hadden een Junior suite gekregen ! zo maar...en dit was top ! Geweldige dubbel kamer, mooie moderne badkamer in marmer , mini bar, super tv ...kortom alle comfort om van te dromen ...en ...zicht op de Dom ! Ontbijt is super met alles wat je maar wenst ...ook hier iedereen super vriendelijk ! Tussen 18 en 19 uur krijg je bij een drankje gratis hapjes in de bar ! super leuk en lekker.... Hier had ik best nog wat langer kunnen blijven ! Samen met hotel Brunelleschi waar we in het begin van de vakantie logeerden is Spadai een aanrader van formaat ! top !!!

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 17 mei 2016

Perfecte plek om Firenze te verkennen. Prima geslapen in de comfortabele bedden. Ontbijt was uitgebreid met veel kazen en vers fruit. Bediening in bar en roomservice is snel en goed. Goede moderne airconditioning.

Kamertip: Als je met de ramen open wil slapen een kamer op de bovenste verdieping kiezen ivm geluid van buiten.
Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 20 januari 2016

Wat een prettig hotel. Zeer fraai ingericht, goede service en erg schoon. Prachtige kamers en het meest comfortabele bed welke wij ooit in een hotel hebben aangetroffen.
Het hotel ligt erg centraal, ideaal om de oude stad te voet te bezoeken. Gewoon de huurauto voor de deur zetten en het hotel heeft een parkeerservice buitenaf. De auto wordt op afroep weer gebracht.

Kamertip: Wij namen een upgrade naar een suite die voldoende ruim is voor 2volwassend en 2kinderen.
Datum van verblijf: oktober 2015