“IJs zoals ijs moet zijn”
Beoordeling van Gelateria dei Neri

Gelateria dei Neri
Geclassificeerd als nr. 7 van 233 Dessert in Florence
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd
Wijk: Uffizi
27 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Topijsjes gegeten bij deze gelateria. Helemaali. Stijl, goed betaalbaar in vergelijking met andere gelateria's is Florence. Maar het belangrijkste: topsmaak, heerlijk!

15 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden het geluk om in een apartmentje recht boven deze ijssalon te zitten, dus elke dag een ijsje! Erg goed ijs, zelfs als je de hoge kwaliteit van Italiaans ijs al gewend bent! Genoeg keus en de prijzen zijn prima. Zeker een aanrader als je in de buurt bent.

18 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn ook naar die andere tent geweest die hoog staat aangeschreven (grom, drom... ofzoiets), maar deze vonden wij echt het lekkerst. Vooral de smaak moretti (een variant op chocola) is echt heel lekker. Tijdens ons verblijf in Florence zijn we hier wel drie keer geweest!

11 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig ijs vooral het hele donkere chocoladeijs. Alsof je Nutella uit de pot eet. Ze hebben overigens ook Nutella-ijs maar die smaakt minder naar Nutella. Het caramelijs is ook een aanrader!

6 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier wordt niet geknoeid met suiker en room maar laat men echte ingrediënten het werk doen. Vooral met fruit weet men goed raad. Misschien wel een van de beste ijsbereiders van Italië. En daarmee dus eigenlijk van de wereld.

Reizigers die Gelateria dei Neri bekeken, bekeken ook

Florence, Provincie Florence

In Gelateria dei Neri geweest? Deel je ervaringen!