3 personen bekijken dit hotel
317 US$
Gratis annuleren tot 30/05/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
306 US$
Hotels.com306 US$
eDreams317 US$
Priceline351 US$
Beoordeeld op 3 juni 2019 via mobiele applicatie

Wij waren voor 2 nachten te gast, maar het hadden er voor ons meer mogen zijn. De locatie is voortreffelijk en het hotel is meer dan geweldig. De staf is echt vriendelijk en behulpzaam. En de kamer was zo mooi, net als alle verdere ruimtes een plezier voor het oog. Ik kom er graag in de toekomst nog eens terug.

Datum van verblijf: mei 2019
DirezioneVSA, Direttore van Ville sull'Arno Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2019

Dear Yvonne H,

thank you very much for your review and for sharing your experience with other travellers.

we ar every happy in reading you liked the room given to you and we hope to see you soon as our guest.

Looking forward to welcome you back in Ville Sull'Arno, we remain at your complete disposal at all time in case you might need further assistance in booking one of our Hotels partner in Planteatria Hotels.

Best Regards,

Riccardo Balconi
General Manager
Hotel Ville Sull'Arno
r.balconi@hotelvillesullarno.com

Beoordeeld op 31 juli 2018 via mobiele applicatie

Heel mooi hotel met vriendelijk personeel. De kamers waren voorzien van het nodige comfort. Goed ontbijt. In het restaurant kan je heel goed eten. Mooi maar klein zwembad, idem de fitness. Enig minpunt was een loslopend hondje bij het zwembad. Dit hoort niet in zo’n klasse hotel.

Datum van verblijf: juli 2018
DirezioneVSA, Direttore van Ville sull'Arno Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2018

Dear Gunter,

thak you very much for your nice review on Tripadvisor.

Looking forward to welcome you again into our property, we remain at your complete disposal at all time in case you might need further assistance in booking our Hotel.

Best regards,

Riccardo Balconi
Resident Manager
Hotel Ville Sull'Arno
r.balconi@hotelvillesullarno.com

Beoordeeld op 5 juni 2016 via mobiele applicatie

Mooi hotel aan rivier de Arno. Voor 5 sterren vond ik de kamers wel simpel, maar verder prima. Goed restaurant in het hotel. Bediening en service een dikke 10! Ook fietsen van het hotel staan klaar wat echt top is omdat je met 5 minuten fietsen middenin het centrum van Florence staat. Spa met massage was ook erg mooi en massage was goed. Wel aan de prijs, 95,- voor 45 minuten. Ontbijt is prima. Kortom prima verblijf.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 5 juni 2016 via mobiele applicatie

Mooi en goed hotel met hele vriendelijke medewerkers. Schone ruime kamers. Perfect ontbijt. Service is top. RestaurantVan harte lekker gegeten zeker een aanrader en zou hier weer slapen gaan als we naar Florence gaan. Op de fiets naar Florence is het 10 minuten. Hotel heeft fietsen.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 7 april 2016 via mobiele applicatie

Geboekt via de telefoon na bezoek aan Trivago en andere. We kwamen na een nog lange reis van Verona aan rond 22.00 uur en mensen aan onthaal waren top. Lang geslapen en s'morgens een van de beste ontbijtjes gehad in ons leven, home made, buiten in zon, alles werd rustig aan ons uitgelegd en ons dochter van 5 werd verwend. Met het busje naar het centrum...Firenze ... Top stad met niet alleen historiek maar ook moderne toetsen en top musea (Pollock...) tegen 17.00 terug met taxi naar hotel. Gezwommen in verwarmd buitenbad en een paar lengtes in niet verwarmd buitenbad . Gegeten in restaurant, was goed niet super gezien hoofdmenu alleen vlees was.

Erg propere kamer, heel vriendelijk mensen en nogmaals TOP ontbijt. We komen zeker terug!

Datum van verblijf: april 2016