Ville sull'Arno Hotel
Hilton Florence Metropole(Florence)(Heel veel waar voor je geld!)
203 US$
198 US$
266 US$
235 US$
  • Gratis parkeren
NH Firenze Anglo American(Florence)
141 US$
Hotel Brunelleschi(Florence)
435 US$
371 US$
455 US$
431 US$
  • Restaurant
Orcagna Hotel(Florence)(Heel veel waar voor je geld!)
218 US$
212 US$
Travelocity
  • Gratis parkeren
5 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi en goed hotel met hele vriendelijke medewerkers. Schone ruime kamers. Perfect ontbijt. Service is top. RestaurantVan harte lekker gegeten zeker een aanrader en zou hier weer slapen gaan als we naar Florence gaan. Op de fiets naar Florence is het 10 minuten. Hotel heeft fietsen.

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
7 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Geboekt via de telefoon na bezoek aan Trivago en andere. We kwamen na een nog lange reis van Verona aan rond 22.00 uur en mensen aan onthaal waren top. Lang geslapen en s'morgens een van de beste ontbijtjes gehad in ons leven, home made, buiten in zon, alles werd rustig aan ons uitgelegd en ons dochter van 5 werd verwend. Met het busje naar het centrum...Firenze ... Top stad met niet alleen historiek maar ook moderne toetsen en top musea (Pollock...) tegen 17.00 terug met taxi naar hotel. Gezwommen in verwarmd buitenbad en een paar lengtes in niet verwarmd buitenbad . Gegeten in restaurant, was goed niet super gezien hoofdmenu alleen vlees was.

Erg propere kamer, heel vriendelijk mensen en nogmaals TOP ontbijt. We komen zeker terug!

Verbleef: april 2016, reisde met familie
15 februari 2016 beoordeeld

Mooie kamer. We kregen een gratis upgrade naar een kamer met zicht op de Arno.
De badkamer was wel aan de kleine kant. Toilet achter de deur, weinig plaats dus.
Elke dag werd de kamer 2 keer gepoest. Ontbijtbuffet zeer verzorgd, ruime keuze

• Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
3 weken geleden beoordeeld

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
DirezioneVSA, Direttore van Ville sull'Arno Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: april 2018, reisde met een partner