“Heerlijk hotel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 14 websites!
Ville sull'Arno Hotel
Beoordeeld als nr. 21 van 410 hotels in Florence
5 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi en goed hotel met hele vriendelijke medewerkers. Schone ruime kamers. Perfect ontbijt. Service is top. RestaurantVan harte lekker gegeten zeker een aanrader en zou hier weer slapen gaan als we naar Florence gaan. Op de fiets naar Florence is het 10 minuten. Hotel heeft fietsen.

Verbleef: Juni, 2016, reisde met een partner
Schrijf een beoordeling

7 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Geboekt via de telefoon na bezoek aan Trivago en andere. We kwamen na een nog lange reis van Verona aan rond 22.00 uur en mensen aan onthaal waren top. Lang geslapen en s'morgens een van de beste ontbijtjes gehad in ons leven, home made, buiten in zon, alles werd rustig aan ons uitgelegd en ons dochter van 5 werd verwend. Met het busje naar het centrum...Firenze ... Top stad met niet alleen historiek maar ook moderne toetsen en top musea (Pollock...) tegen 17.00 terug met taxi naar hotel. Gezwommen in verwarmd buitenbad en een paar lengtes in niet verwarmd buitenbad . Gegeten in restaurant, was goed niet super gezien hoofdmenu alleen vlees was.

Erg propere kamer, heel vriendelijk mensen en nogmaals TOP ontbijt. We komen zeker terug!

Verbleef: April, 2016, reisde met familie
15 februari 2016 beoordeeld

Mooie kamer. We kregen een gratis upgrade naar een kamer met zicht op de Arno.
De badkamer was wel aan de kleine kant. Toilet achter de deur, weinig plaats dus.
Elke dag werd de kamer 2 keer gepoest. Ontbijtbuffet zeer verzorgd, ruime keuze

• Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner
2 dagen geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: Oktober, 2017, reisde met een partner
5 dagen geleden beoordeeld

• Verbleef: Juli, 2017, reisde voor zaken
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Florence bekeken
San Lorenzo
Hotel David
nr. 1 van 410 in Florence
3.288 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Ville sull'Arno Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Ville sull'Arno Hotel

Adres: Lungarno Cristoforo Colombo 1/3/5, 50136, Florence, Italië
Telefoonnummer:
Locatie: Italië > Toscane > Provincie Florence > Florence
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 4 familiehotel in Florence
Nr. 8 romantisch hotel in Florence
Nr. 10 spahotel in Florence
Nr. 18 luxe hotel in Florence
Prijsklasse: 117 € - 378 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Ville sull'Arno Hotel 5*
Aantal kamers: 45
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Hotels.com, Thomas Cook International AG, TripOnline SA, Agoda, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Ville sull'Arno Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Ville Sull Arno Hotel
Hotel Ville Sull Arno

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?