Beoordeeld op 7 september 2018

Prettige ligging aan open groot plein, goed functionerende liften, prima bediening (Filippijnen) kamer wat aan de kleine kant, ontbijtruimte te klein bij volledige bezetting, taxistandplaats om de hoek

Datum van verblijf: september 2018
Carlo B, Direttore van Hotel Pendini, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2018

Dear Guest

Thank you so much for choosing to stay at the Hotel Pendini and taking the time to share this valuable feed back. We are glad that you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you back soon

Kindest regards

Beoordeeld op 8 mei 2018

Zeer goede ligging, mooi gebouw, lekker ontbijt en vriendeijk onthaal. Zeer authentiek hotel met mooi ingerichte kamers. We misten enkel een kleine koelkast of minibar op de kamer. Meer dan behoorlijke wifi. Zeer een aanraden voor een bezoek aan het mooie Firenze.

Datum van verblijf: april 2018
Carlo B, Direttore van Hotel Pendini, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2018

Dear Guest

Many thanks for your kind words following your stay at the Pendini . It is very much appreciated and we hope to welcome you back soon.

Kind regards,

Beoordeeld op 5 mei 2018

Hotel Pendini ligt op de 4e Etage, (lift werkt goed!) dus receptie is boven!
Wij hadden een 3-persoonskamer geboekt, we kregen er een met 2 slaapkamers en grote badkamer. Alles werd elke dag prima schoongehouden.
Er zijn geen balkons, onze eerste indruk dachten we even ...aai een groot steiger voor de ramen, wij zaten aan de achterzijde dus van uitzicht was geen sprake, maar het werd door ons als slaapkamers gebruikt. Geen last gehad van de bouw en heerlijk rustig geslapen!
Het ontbijt was goed verzorgt en werd tot sluitingstijd steeds weer aangevuld.
Het hotel ligt perfect, alles binnen 3 a 7 min te lopen!
Keurig verzorgt voor een 3*** hotel je zou er ook bijna een 4**** van kunnen maken.
Taxi vanaf Florence Airport € 24.00
Eten/drinken aardig aan de prijs (restaurants) Ijsjes onderweg € 8.00 !!

Datum van verblijf: mei 2018
Carlo B, Direttore van Hotel Pendini, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 mei 2018

dear Guest,

Thank you for choosing to stay at the hotel Pendini and taking the time to share this valuable feedback.
It is always good to receive such positive reviews from our guests and I will be sure to pass your lovely comments on to all our staff members.

Beoordeeld op 25 juli 2017

Fraaie kamer met hoog plafond, airco, goede bedden, goede douche en mooi uitzicht op het plein voor een acceptabele prijs voor centrum Florence. Gewoon de auto met knipperlichten aan bij ingang hotel zetten, auto wordt voor je weggezet in parkeergarage en bij vertrek weer opgehaald (€ 26 per dag). Tip: kijk op Google streetview waar de ingang van het hotel zit anders is het best lastig te vinden.

Datum van verblijf: juli 2017
Carlo B, Direttore van Hotel Pendini, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2017

Beoordeeld op 6 juni 2017

mooi hotel pal in het centrum , zeer goede en vriendelijke bediening door het personeel
onze badkamer was wel zeer klein, maar was voor ons niet zo een probleem
ontbijt was zeer verzorgd en als er iets niet was moest je het maar vragen
is wel maar een 3*** hotel , maar verdiend eigenlijk 4****
Het is natuurlijk te zien welke eisen je stelt , maar als je een citytrip doet is het niet de bedoeling
om een ganse dag op je kamer te zitten

Datum van verblijf: mei 2017
Carlo B, Direttore van Hotel Pendini, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juni 2017