Hotel David
Hotel Cavaliere(Florence)
  • Roomservice
FilterenAlle talen
6 juni 2013 beoordeeld

Dit hotel is heerlijk! Het is totaal gerenoveerd, met authentieke details, veel kunst aan de muren, een echt eerlijk Italiaans gevoel, stijlvol, modern. Het heeft een kleine, beetje gammele, lift, maar dat heeft z'n charmes. Je wordt zeer vriendelijk te woord gestaan, goed geholpen. De lokatie is net even buiten de drukte van de binnenstad. Wij hadden een kamer op de bovenste verdieping met een geweldig uitzicht! De bushalte ligt om de hoek, 5 minuutjes lopen. Je kunt met de bus alle kanten uit. Maar lekker slenteren langs de rivier naar de stad, is ook mogelijk. Dat duurt een minuut of 20. Ze hebben een zalig ontbijtbuffet met verse broodjes, zoet en hartig, eieren, koffie, verse sap, thee etc. etc. En in de middag maken zij een heerlijke tappa's tafel klaar met wijnen, frisdrank, zoete lekkernijen en hartige lekkernijen. Je ontmoet dan ook wat andere hotelgasten. Wij verbleven 8 nachten, boekten via internet en kregen een hele goede deal per nacht!!! Gratis gebruik van laptop in de 'woonkamer', gratis internet, gratis telefoon naar het thuisfront als je wilt zelfs elke avond, max. 10 minuten!!! Wat een service! Een dikke 10! er is geen sauna, geen jacuzzi, geen zwembad, maar ontzettend vriendelijke mensen, nog jong, een heerlijk bed, zalig ontbijtje, en dan is er natuurlijk Florence! Een aanrader, echt!

Kamertip: de bovenste verdieping heeft grote suites met dakterras en een werkelijk prachtig uitzicht. de andere kamers hebben wij niet bekeken. Omdat wij 8 nachten bleven, kregen we de grootste kamer, een dubbele. De andere kamers hebben we vluchtig gezien terwijl de deuren open stonden vanwege de schoonmaak. Ze leken heel comfortabel en charmant.
  • Verbleef: Augustus, 2012, reisde met een partner

• Verbleef: April, 2018, reisde met familie
HotelDavid F, Owner van Hotel David, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 dagen geleden

• Verbleef: April, 2018, reisde met een partner

1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: Oktober, 2017, reisde met een partner

• Verbleef: April, 2018, reisde met een partner
HotelDavid F, Owner van Hotel David, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden