114 US$
Gratis annuleren tot 28/05/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
100 US$
Hotels.com100 US$
Priceline114 US$
Lol.travel130 US$
Beoordeeld op 7 augustus 2020 via mobiele applicatie

De buitenkant van het hotel nodigd je niet echt uit. Daar in tegen de binnenkant is helemaal anders. Netjes en verzorgd ziet het eruit. Kamers mooi ruim en een heerlijk groot bed !
Ontbijt en zwembad ook netjes verzorgd.
Heel makkelijk met de bus om naar het centrum te gaan. Ongeveer 12 min.
Bus halte is naast het hotel.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 13 oktober 2018

We overnachtten twee dagen in dit hotel en hadden een zeer aangenaam hotel. Het hotel is wel wat verouderd, maar daar heb je weinig last van. Het ontbijt was verzorgd en er was veel keuze, voor ieders wat wils. We hebben ook éénmaal in het restaurant gegeten en tot nu toe heb ik daar de beste lasagne in Italië gegeten. Voor de rest: er is gratis parking en Florence is makkelijk en snel te bereiken vanaf het hotel, de kamers waren proper en het personeel vriendelijk.

Er was maar één minpuntje. Er was nergens in het hotel WIFI!!

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 29 juli 2018 via mobiele applicatie

Bij het hotel kon je gratis parkeren en er reed een lijnbus richting Florence dagelijks. Voor de bus kun je tickets kopen bij een tabak zaak. 1.20 per rit.
Het hotel was gehorig maar de bediening was erg vriendelijk, je kon er goed mee communiceren in het Engels en het ontbijt was elke ochtend een groot feest. Het zwembad wordt netjes schoongemaakt elke ochtend. Lekker fris. Ik zou dit hotel zeker aanraden.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 2 september 2016

We verbleven 2 nachten in dit hotel. Er was gratis parking maar 's nachts soms vol. De ontvangst was héél hartelijk door een vrouwelijke receptioniste. Ze heeft alles klaar en duidelijk uitgelegd. Super ! We kregen een bonnetje voor een welkomsdrink 's avonds in de bar. We hebben de eerste dag aan het zwembad verbleven. Minpuntje : Het water was wel koud. 's avonds kregen we dus een welkomsdrank aangeboden met talrijke versnaperingen. De kamer was groot en zeer proper. Ook grote badkamer met bad en douche. Het ontbijt-buffet was ook heel lekker ! Er was een bushalte voor het hotel rechtstreeks naar het anthieke Firenze. Het hotel was super dus wa keren graag terug en bevelen dit sterk aan !

Kamertip: Hogere verdieping hebben minder last van lawaai op straat of zwembad.
Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 23 juli 2016 via mobiele applicatie

Bij aankomst wisten we niet zeker of we bij het goede hotel aangekomen waren omdat het er van buiten nogal oud uitzag.
Bij binnen komst vind je veel houtwerk en bij de receptie heel vriendelijk personeel.
Onze receltioniste heeft bij aankomst gelijk een route op een kaart uitgestippeld voor ons zodat we alles zouden zien dan de moeite waard was.
Ook heeft ze voor ons een aantal bus haltes erop gezet zodat we de weg terug zouden vinden.
De enige min punten voor mij zijn het ontbijt en onze gedateerde kamer.
Verder een leuk hotel met een heerlijk zwembad!

Datum van verblijf: juli 2016