4 personen bekijken dit hotel
Inclusief ontbijt
Word beloond met One Key
Lol.travel
Beoordeeld op 9 juli 2021 via mobiele applicatie

We verbleven niet in dit hotel, maar mochten wel gebruikmaken van het dakterras. Super rustig en prachtig zicht op de Duomo. Het personeel is erg vriendelijk en de drankprijzen zijn veel goedkoper dan op andere dakterrassen in de buurt. Verborgen parel!

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 24 mei 2018

Dit hotel is zeer centraal gelegen. Op wandelafstand kun je de belangrijkste bezienswaardigheden bezoeken. Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk.
Het ontbijt is uitgebreid en vers. Een aanrader!

Kamertip: Mijn kamer was op de 5de verdieping en ik had geen last van straatlawaai.
Datum van verblijf: mei 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 8 januari 2016

Vriendelijk personeel, goede Wi-Fi, schone kamers en sanitair. Goede harde bedden, daar hou ik van. Gelegen in het hartje van Florence. 200 meter van de Dom, 7 minuten lopen van het treinstation. Uitzicht op de Dom vanaf het terras waar ook het ontbijt geserveerd wordt. Er is een zitje met chesterfield banken boven de lobby waar je even rustig kan zitten. De kamer is redelijk ruim, heeft een minibar zonder alcohol. Van de drukte van buiten hoor je niets want de kamer heeft dubbele ramen, deze kunnen gelukkig open want, en dat is het enige nadeel, de kamer is erg warm, in elk geval in de winter toen wij er waren, en de airco voldeed niet.

Datum van verblijf: december 2015
HotelLaurus, Responsabile reception van B&B Hotel Firenze Laurus Al Duomo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 januari 2016

Lieve TheHartz

wij danken u voor het kiezen van ons hotel en voor het soort opmerkingen en complimenten.
We zijn blij dat je had een goed verblijf bij ons en wij informeren u dat in de winter, airconditioning is blijkbaar uit, terwijl de verwarming is waar onze gasten direct kunnen bedienen vanaf de kamers en uiteindelijk opstijgen.
We hopen snel nog een kans om u te verwelkomen.

Met vriendelijke groet

Beoordeeld op 3 mei 2015

Een keurig, centraal gelegen hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Op loopafstand van het station, maar nog dichter bij de Duomo. Prima ontbijtbuffet, maar ook een mogelijkheid 's avonds een eenvoudige maaltijd te nuttigen. Prima bedden! Raam is zo goed geïsoleerd dat als het gesloten is je nauwelijks geluiden van de drukke straat en de kerkklokken hoort! Enige minpuntje is de wifi. Al met al is dit hotel een aanrader!

Datum van verblijf: april 2015
HotelLaurus, Responsabile reception van B&B Hotel Firenze Laurus Al Duomo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 mei 2015

Dear Simone J

wij danken u voor het kiezen van ons hotel en voor het soort reacties en complimenten! Siamno blij dat je had een goed verblijf bij ons en u verwachten tijdens je volgende reis naar onze prachtige Florence.

Beste wensen aan alle medewerkers

Beoordeeld op 22 november 2013

Dit hotel ligt op loopafstand van alle bezienswaardigheden van Florence.
De kamers zijn niet al te ruim, maar voorzien van alle gemakken waaronder een koelkastje. Mooie nieuwe badkamer. De kamer is prima geïsoleerd: er dringt geen verkeerslawaai binnen. Volledig (Engels) ontbijt met diverse broodsoorten. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: november 2013
Beoordeling verzameld in samenwerking met Easytobook.com
HotelLaurus, Responsabile reception van B&B Hotel Firenze Laurus Al Duomo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 november 2013

Lieve Geertje B

we zijn blij dat je bracht een goed verblijf bij ons en bedankt voor de goede beoordeling en voor je complimenten over onze diensten en onze medewerkers.
Hopen we de gelegenheid om u meer welkom in Florence hebben!

Met vriendelijke groet