9 personen bekijken dit hotel
Official WebsiteUS$ 466
Hotels.comUS$ 533
getaroom.comUS$ 546
Beoordeeld op 23 november 2021

Sfeervol hotel centraal gelegen op een unieke locatie in de binnenstad. Klassieke inrichting met luxe uitstraling. Persoonlijke aandacht van het vriendelijke en zeer behulpzame personeel.
Comfortabele kamer van alle gemakken voorzien, goede bed en badkamer faciliteiten. Prima ontbijt met attente bediening.
Aardig detail: in de avond klopt roomservice op de deur om -ongevraagd- een flesje water aan te bieden.
Absoluut een aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2021
Stefano Lodi, Direttore generale van Brunelleschi Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 november 2021

Dear Guest,

it has been a pleasure to have you as our guest during your stay in Florence!
We are pleased to have fully met your expectations,

We look forward to welcoming you back to the Brunelleschi Hotel as soon as possible!

We wish you a pleasant day.

Brunelleschi Hotel
Ambra Agostini
Assistant General Manager

Beoordeeld op 8 maart 2020 via mobiele applicatie

Één unieke ervaring, we verbleven 5 nachten in dit prachtig hotel bij aankomst werden we zeer vriendelijk ontvangen door Paulus een Nederlandse hotel is zeer goed gelegen om alle bezienswaardigheden te bezoeken uitstekende mooie kamer tot in de puntjes verzorgd luxe badkamer met kwalitatieve producten zeer goed bed ontbijt zeer uitgebreid met voor ieder wat wils ook het restaurant met 1 michelinster is een supper ervaring maar het uiterst vriendelijk personeel zorgen voor een koninklijk verblijf firenze is een prachtige stad om te bezoeken samen met een verblijf in hotel brunchelli was het voor ons een top ervaring.

Datum van verblijf: februari 2020
GeneralmanagerFi, Direttore generale van Brunelleschi Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2020

Heel erg bedankt

Beoordeeld op 23 augustus 2019

Het is een prachtig hotel met een zeer smaakvolle en klassevolle inrichting. De service is zeer goed, de kamer wordt meermaals per dag schoongemaakt en alle comfort is aanwezig. Het personeel is vriendelijk. Bovendien is de ligging centraal en uniek.

Datum van verblijf: augustus 2019
GeneralmanagerFi, Direttore generale van Brunelleschi Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2019

Dank

Beoordeeld op 11 december 2018

Een absolute aanrader voor een ontspannend verblijf in deze prachtige stad. Het hotel in een stijlvol gebouw ondergebracht ademt de klasse van deze stad uit. Prachtige kamers met alle comfort, schitterend personeel, zowel bij onthaal als het onderhoud. Een vorstelijk ontbijt maakt van dit hotel een unieke belevenis.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 22 augustus 2018

Voor een paar dagen weer in onze droomstad geweest en weer gekozen voor hotel Brunelleschi...dit hotel is en blijft een klasse hotel ! Super vriendelijk personeel...altijd in de weer voor de klanten...niets is te veel gevraagd. Kamers zijn mooi en hebben de nodige luxe ! Omdat we hier al een paar keer hebben gelogeerd kregen we van het hotel management een fles cava gratis als verwelkoming op de kamer ! fijn toch ? Verder is het de ideale plaats om van daaruit Firenze te ontdekken...alles is in de buurt ! Dus ...Firenze bezoeken ?...Brunelleschi plannen ! trouwens fijn dat we Mr Meershoek (suite manager ) uit Nederland...weer eens hebben ontmoet ! het gaat je goed Paulus ! Tot...??? Hopelijk zeer snel !

Datum van verblijf: augustus 2018