Beoordeeld op 23 augustus 2019

Het is een prachtig hotel met een zeer smaakvolle en klassevolle inrichting. De service is zeer goed, de kamer wordt meermaals per dag schoongemaakt en alle comfort is aanwezig. Het personeel is vriendelijk. Bovendien is de ligging centraal en uniek.

Datum van verblijf: augustus 2019
GeneralmanagerFi, Direttore generale van Brunelleschi Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2019

Dank

Beoordeeld op 11 december 2018

Een absolute aanrader voor een ontspannend verblijf in deze prachtige stad. Het hotel in een stijlvol gebouw ondergebracht ademt de klasse van deze stad uit. Prachtige kamers met alle comfort, schitterend personeel, zowel bij onthaal als het onderhoud. Een vorstelijk ontbijt maakt van dit hotel een unieke belevenis.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 22 augustus 2018

Voor een paar dagen weer in onze droomstad geweest en weer gekozen voor hotel Brunelleschi...dit hotel is en blijft een klasse hotel ! Super vriendelijk personeel...altijd in de weer voor de klanten...niets is te veel gevraagd. Kamers zijn mooi en hebben de nodige luxe ! Omdat we hier al een paar keer hebben gelogeerd kregen we van het hotel management een fles cava gratis als verwelkoming op de kamer ! fijn toch ? Verder is het de ideale plaats om van daaruit Firenze te ontdekken...alles is in de buurt ! Dus ...Firenze bezoeken ?...Brunelleschi plannen ! trouwens fijn dat we Mr Meershoek (suite manager ) uit Nederland...weer eens hebben ontmoet ! het gaat je goed Paulus ! Tot...??? Hopelijk zeer snel !

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 24 februari 2018 via mobiele applicatie

We verbleven 3 nachten in dit hotel!! Uitstekende locatie! Op wandelafstand van de Dom. Mooie kamers, heerlijke bedden, kregen fles Prosecco voor onze huwelijksverjaardag. Heerlijk uitgebreid ontbijt, lekker eten. Er werkt iemand die Nederlands spreekt!! Zalig tophotel!!!

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 19 februari 2018 via mobiele applicatie

Het start met een warm welkom. Een ontbijtbuffet dat zo uitgebreid is dat je niet weet waar eerst begonnen
Geen rij aan de koffieautomaten, neen geserveerd aan tafel. Je kamer super clean. Een super ligging. Ja het is een topper.

Datum van verblijf: februari 2018