Beoordeeld op 24 februari 2018 via mobiele applicatie

We verbleven 3 nachten in dit hotel!! Uitstekende locatie! Op wandelafstand van de Dom. Mooie kamers, heerlijke bedden, kregen fles Prosecco voor onze huwelijksverjaardag. Heerlijk uitgebreid ontbijt, lekker eten. Er werkt iemand die Nederlands spreekt!! Zalig tophotel!!!

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 19 februari 2018 via mobiele applicatie

Het start met een warm welkom. Een ontbijtbuffet dat zo uitgebreid is dat je niet weet waar eerst begonnen
Geen rij aan de koffieautomaten, neen geserveerd aan tafel. Je kamer super clean. Een super ligging. Ja het is een topper.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 8 maart 2017 via mobiele applicatie

Uitstekend hotel. Mooi aangekleed, enorm vriendelijk personeel. Ideale ligging om firenze te ontdekken vlakbij de duomo. Onze kamer naar de kleinere kant maar meer dan in orde en al het nodige aanwezig en dagelijks degelijk schoongemaakt. Een aanrader

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 2 maart 2017

Fantastisch hotel pal in het centrum. Alle bezienswaardigheden op loopafstand. Zeer vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijtbuffet.Onze kamer had helaas uitzicht op blinde muur. Geregeld 's morgens vroeg geluid van rollende containers. De wekker hoef je niet te zetten. Iedere ochtend klokslag 7 uur beginnen de klokken in de campanile te beieren.

Kamertip: Vraag om kamer aan zuidkant.
Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 13 september 2016

Prachtig hotel in het centrum van Firenze, mooie kamers en een geweldig ontbijtbuffet!
Uiterst vriendelijk personeel.
De drankjes in de bar zijn vrij duur.
Mijn tweede bezoek aan Firenze en heb opnieuw voor dit hotel gekozen.

Datum van verblijf: augustus 2016