Inclusief ontbijt
ZenHotels.com
Beoordeeld op 29 augustus 2019

Een heel prettig verblijf gehad in het hotel. Mooie ruime kamers met goede bedden en de ligging van het hotel is werkelijk uitstekend. Bezienswaardigheden als de Duomo, Palazzo Vechio allemaal op loopafstand. Heerlijke restaurantjes in de buurt en ook het winkelgebied is nabij.
Personeel in het hotel zijn allen zeer vriendelijk. De "bartender" bijvoorbeeld was zo een leuke man. Altijd een extra'tje in de vorm van wat pinda's of wat extra liefde toegevoegd aan de Aperol Spritz. Kortom dikke prima.
Het enige puntje van kritiek: (maar misschien was dit alleen tijdens ons verblijf?) Bij het prettige onbtijt op de patio zaten wij in de sigarettenrook van andere gasten. Heel onsmakelijk dat dit bij het ontbijt werd toegestaan.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 2 juli 2019

Prima service in dit hotel, erg fijne tijd gehad. Boek wel een tweepersoonskamer, de eenpersoons zijn erg smalletjes. Wel voorzien van alle gemakken, nette badkamer en meer dan prima service door het behulpzame personeel. De jacuzzi is ook erg fijn om eind van de dag wat verkoeling en en ontspanning te vinden in deze geweldige stad.

Datum van verblijf: juni 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 18 augustus 2018

De shuttlebus komt aan op amper 300m van het hotel..Het hotel bevindt zich in een levendige wijk maar is toch heel rustig.Veel restaurants, pubs, gelateria , Pharmacia de Santa Maria Novella enz... Alle bezienswaardigheden bevinden zich binnen 15 à 20 minuten te voet!! Het personeel is heel erg vriendelijk, en het ontbijt lekker en uitgebreid!! Alles was aangenaam aan ons verblijf in dit historische pand. Groetjes aan het personeel van de receptie, ontbijtruimte en de barman. Een aanrader voor mensen die houden van ietwat "traditionele" hotels. Vivi en Leonard

Datum van verblijf: augustus 2018
DirezioneRivoli, Responsabile reception van Rivoli Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2018

Dear Guests,

I'm so glad to read your report on your stay at the Rivoli Boutique Hotel. This for us is very important to confirmwe are doing "a good job" as we would like to do.
The Location is one of the best as possible as we are very closed to everything as you wrote...
We wait for your next visit in Florence, all the best from all of us.

Daniele Torrini
Resident Manager

Beoordeeld op 26 mei 2018

Een fantastisch hotel, typisch Italiaans, naast het station en op 300 m van het busstation, luchthaven - Firenze 20 minuten en ieder half uur een bus, super. Overal kort bij, Duomo, galeria degli Uffezi, Palazzo Pitti, ponte Vecchio op 10 minuten, piazza Santa Marie Novella op 100 meter .Kamers zijn vernieuwd en zeer net, ontbijt zoals het hoort.
Top lokatie voor een redelijke prijs. Vriendelijk onthaal, kamer tot 12.00 u en dan opvang bagage.

Kamertip: Zicht op de "tuin".
Datum van verblijf: mei 2018
DirezioneRivoli, Responsabile reception van Rivoli Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juli 2018

Dear Guest,

we try to put our passion in hospitality to let our guests enjoy the best experience and it's a real pleasure to read such a good comment and that you appreciated it.
Hope to welcome you again in the next future, best regards.

Daniele Torrini
Resident Manger

Beoordeeld op 11 maart 2018 via mobiele applicatie

Hotel ligt op 3 minuten van Station en 2 minuten van shuttle bus naar airport. Rustige straat met veel restaurants in de buurt. Op korte loopafstand van de Duomo en winkels. Zeer goed en uitgebreid ontbijtbuffet. Ruime kamers. Vriendelijk personeel

Datum van verblijf: maart 2018
Reistype: Reisde voor zaken