€ 1.018
Volledig restitueerbaar voor di 5 mrt.
Priceline
€ 1.056
Volledig restitueerbaar voor vr 8 mrt.
Geen aanbetaling vereist
ZenHotels.com
Beoordeeld op 15 december 2018

Hotel Savoy behoort toe aan de familie sir Rocco Forte en sinds een jaar helemaal verbouwd. Het is een absolute aanrader. Het ligt prachtig in het oude centrum van Florence en bijna alle belangrijke bezienswaardigheden zijn op loopafstand van het hotel te bereiken. De kamers zijn geweldig het eten is zalig en complimenten aan het gastvrije en vriendelijke personeel met name stagiaire Maike uit Holland, Vittorio en Marco als vast personeel.

Kamertip: Alle kamers zijn heerlijk.
Datum van verblijf: december 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
SV_Galentino, Front Office Manager van Hotel Savoy, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 februari 2019

Beste Carry K,

Bedankt voor uw verblijf bij ons.
Wij zijn blij te horen dat ons nieuwe Hotel en restaurant Irene u zijn bevallen.
Namens Maaike, Vittorio en Marco dank u wel voor de complimenten. Het hele team kijkt uit naar uw volgende verblijf in de toekomst.

Vriendelijke groet,
Salvatore-Vittorio Galentino

Beoordeeld op 5 november 2015

een fantastisch hotel, zo centraal gelegen dat Firenze een kleine stad wordt. Mooie kamers, uitstekende service, vriendelijk personeel, uitstekend ontbijt en één van de betere restaurants (Fulvio Pierangelini). een aanrader

Datum van verblijf: april 2015
Beoordeeld op 14 oktober 2015

We kregen het aanbod om onze kamer te upgraden tegen een meerprijs maar met een korting. Prachtige suite met balkon en uitzicht op het plein. Zeer mooi ingericht en echt een plek waar je je heerlijk thuis voelt. Eén van de fijnste hotels waar ik ooit geslapen heb!

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 5 juli 2015

Geheel per ongeluk kwamen wij terecht op het terras van dit hotel. We wilden alleen maar een kopje koffie drinken, dus we schrokken nogal van de prijs toen we eenmaal de menukaart aan het bestuderen waren. Maar toen de koffie kwam, geserveerd in een mooi zilveren koffiepotje, ieder een eigen, snapten we wel waarom de prijs wat hoger lag dan gemiddeld. Het was de lekkerste koffie die we ooit gedronken hebben!

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 23 april 2014

De laatste jaren brengen we minstens 1/jaar een bezoekje aan Firenze. In ons tweede jaar kwamen we, na een iets mindere ervaring, terecht bij Hotel Savoy. We voelden ons hier meteen thuis. Conciërge en personeelsleden leggen je bijna letterlijk in de watten!
De gezellige bar, prestigieuze restaurant en, bij mooi weer, het terras met zicht op de Piazza della Repubblica zijn zeker de moeite om te ontdekken!
De centrale ligging maakt dit luxehotel een ideale uitvalsbasis voor de iets kritischere bezoeker van deze schitterende stad!

Datum van verblijf: september 2013