5 personen bekijken dit hotel
Word beloond met One Key
Priceline
Beoordeeld op 3 juli 2019 via mobiele applicatie

Mooi hotel op toplocatie midden de belangrijkste bezienswaardigheden en de shoppingzone. Zeer goed ontbijt en vriendelijk personeel aan de balie en het restaurant. Zeker een apéro drinken op het dakterras met 360 uitzicht over de oude binnenstad en de wijde omgeving.

Datum van verblijf: juli 2019
Grand Hotel Cav... F, Room Division Manager van Grand Hotel Cavour, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juli 2019

Geachte gast,
Ik wil u bedanken voor uw opmerkingen voor uw verblijf in Florence. Ik hoop je snel weer te zien bij Cavour.
Met vriendelijke groet.
Carlo Soldani
Room Division Manager

Beoordeeld op 10 mei 2019 via mobiele applicatie

Een echte aanrader.Gelegen in het centrum van Firenze ,het hoekje o en je bent aan de Duomo.Alles is gewoon op wandelafstand.Kamer picobello,met een ruime badkamer.Een heel uitgebreid ontbijt en een "geruisloze"bediening.

Datum van verblijf: mei 2019
Grand Hotel Cav... F, Room Division Manager van Grand Hotel Cavour, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 mei 2019

Lieber Gast,
Vielen Dank für Ihre schönen Worte und wir freuen uns, dass Ihr Aufenthalt Ihren Erwartungen entsprochen hat.
Wir hoffen, Sie bald bei Cavour begrüßen zu dürfen.
Gruß
Carlo

Beoordeeld op 11 juni 2018 via mobiele applicatie

Cavour ligt in het oude centrum, alles ligt binnen 10 minuten lopen. Het hotel zit in een oud pand, met een niet altijd even logische indeling: de afmetingen van de kamers verschillen flink. Op zich wel netjes allemaal, en met uitstekende bedden. De badkamers zijn wel erg gedateerd, echt niet op niveau van een 3 of 4-sterren hotel. Maar voor een paar dagen goed uit te houden. Prima ontbijtbuffet, en een fantastische rooftop bar met direct zicht op de kathedraal en torens in de buurt. Jammer dat deze bar al om half een sluit, maar wel begrijpelijk met geluidsoverlast.

Kamerprijzen vallen nog mee in dit segment. Het hotel zat tijdens ons bezoek vol Aziaten op rondreis, zo’n hotel is het wel. Prima voor een korte trip!

Datum van verblijf: juni 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 24 april 2018

Zeer goede ligging in het historisch centrum, uitgebreid ontbijt, verzorgde kamers, aangenaam personeel, sommige vrienden hebben last gehad van nachtelijk lawaai in de straat, zeer goede douche, zoals in veej hotels zou de verlichting in de badkamer beter kunnen

Datum van verblijf: april 2018
Carlo S, Responsabile reception van Grand Hotel Cavour, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2018

Dear Guest,
Lovely to receive your review!
Thank you for your appreciation of the Cavour and its services.
Hope to see you soon!
Best regards.
Carlo Soldani
Front Office Manager

Beoordeeld op 20 januari 2018

4 sterren hotel die z’n 4 sterren niet echt waaardig is. Wel goed gelegen midden ih centrum. Leuke rooftopbar. Helaas was de wellness ivm defect buiten gebruik. Was ons niet van te voren gemeld. Werd ons geen compensatie voor aangeboden.

Datum van verblijf: januari 2018
Reistype: Reisde voor zaken